Atkins kuren
Fra : Søren Reinke

Dato : 26-01-05 19:22

Hej allesammen

Jeg så med interesse programmet her til aften på DR2 om Atkins kuren.

Hvis man gerne vil læse om kuren er der nogen der kan foreslå en god bog
om emnet ?

Med venli hilsen
Søren Reinke

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-01-05 22:18

[Søren Reinke | Wed, 26 Jan 2005 19:22:05 +0100]

>Hvis man gerne vil læse om kuren er der nogen der kan foreslå en god bog
>om emnet ?

Atkin's bog findes bl.a. på Dansk og på Engelsk. Den kan købes i de fleste
danske boghandler, men hvis du ikke har noget imod at læse den på engelsk,
er den billigere købt hos f.eks. amazon.co.uk

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Tina

Dato : 27-01-05 07:41

Hej rene

Alle de opskrifter du har på lowcarb.dk kunne man få dem på dansk? og hvor
får man de forskellige ingridenser?

Tina

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-01-05 09:55

[Tina | Thu, 27 Jan 2005 07:40:41 +0100]

>Alle de opskrifter du har på lowcarb.dk kunne man få dem på dansk? og hvor
>får man de forskellige ingridenser?

Beklager, lowcarb.dk er en produktionsvirksomhed, så de opskrifter på vores
sider er desværre ikke så relevante for dig, da de fleste anvender vores
produkter.

Men med lidt køkkensnilde kan 3 ingredienser føre dig langt. Hvedegluten
(fåes i diverse helsekostbutikker), Mandelmel (fåes hos luksus-specialitet
/chokoladeforretninger) og Atwell (fåes i de fleste supermarkeder).

Man kan også købe flere af disse "melblandinger" o.l. på nettet - bl.a.
www.feelingok.net og www.lowcarbladen.de - det skal siges at begge steder er
i EU og gerne sender til Danmark.

Jeg må dog hellere understege at de begge føres vores produkter (dog under
eget navn) - så det kan hævdes at jeg har en økonomisk interesse i at nævne
dem, men de fører dog også vores konkurrenters produkter.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk