Køb af romaskine:
Fra : dsh

Dato : 24-01-05 14:29

Hej med jer,

Jeg har overvejet at anskaffe mig en romaskine og har set lidt på denne:
http://kortlink.dk/hze

... men kunne da godt tænke mig at høre om nogen af jer kender til den;
Er det en der er værd at investere i?

På forhånd tak,

Daniel

--
Daniel Henriksen
dsh [at] vip.cybercity.dk

Soccer Games Homepage:
http://sgh.soccergaming.com

Fra : Michael Bek Hansen

Dato : 24-01-05 21:59

"dsh" <dsh@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://kortlink.dk/hze
>
> .. men kunne da godt tænke mig at høre om nogen af jer kender til den;

Jeg har selv den model på billedet og det er en udemærket maskine til privat
brug. Jeg har selv tabt mig 20 kg. ved at ro og styrketræne på en kettler
coach så jeg kan ku varmt anbefale den.

Michael

Fra : Daniel

Dato : 25-01-05 20:13

> Jeg har selv den model på billedet og det er en udemærket maskine til privat
> brug. Jeg har selv tabt mig 20 kg. ved at ro og styrketræne på en kettler
> coach så jeg kan ku varmt anbefale den.

Tak for det; Det lyder jo godt =)

--
Daniel Henriksen