Oprør i DDV?
Fra : Jakob Munck

Dato : 22-01-05 10:06

Jeg har læst at et antal konsulenter fra DDV (Danske Vægtkonsulenter) har
brudt ud af firmaet og lavet deres eget (www.kostomlaegning.dk). Er der
nogen der kender baggrunde for dette og som kan kommenterer på forskellene
mellem DDV og DK ?

Har udbryderne mon en chance for at overleve?

v.h.
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 10:19

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> mellem DDV og DK ?
>
> Har udbryderne mon en chance for at overleve?

Hej

Jeg kan da i hvert tilfælde se, at hende Pia E der underviser i Århus, har
undervist hos DDV i Herning for ca. 5 år siden.
Jeg går ud fra, at hun har undervist hos DDV indtil hun har skiftet.

Hilsen Ditte.

Fra : Kathrine

Dato : 22-01-05 13:35

"Ditte" skrev:
> [...]
> undervist hos DDV i Herning for ca. 5 år siden.
> Jeg går ud fra, at hun har undervist hos DDV indtil hun har skiftet.

Og i Hillerød er det Tina Thorsted. Hun har undervist DDV i flere år -
også i Hillerød.
Men grunden til skiftet kender jeg ikke.
Ser man på det nye koncept, så virker det lidt mere individuelt og
mindre stift. Kan det være sådan noget!?
Det var min første tanke, da jeg læste om det i lokal posten for et par
uger siden.
--
Kathrine

Fra : "Carsten Riis

Dato : 23-01-05 13:42

Kathrine skrev den 22-01-2005 13:35:

> Og i Hillerød er det Tina Thorsted. Hun har undervist DDV i flere år -
> også i Hillerød.
> Men grunden til skiftet kender jeg ikke.

Måske noget så kynisk som, at Inge Kauffeldt har givet for lille en del
af "kagen" til konsulenterne.
Men det er altså også bare en konspirationsteori.

Tja, det virker da sådan i hvert fald.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-01-05 16:31

["Carsten Riis <\"cr\"@<invalid>." <"invalid> | Sun, 23 Jan 2005 13:42:27
+0100]

>Måske noget så kynisk som, at Inge Kauffeldt har givet for lille en del
>af "kagen" til konsulenterne. Men det er altså også bare en konspirationsteori.

Jeg snakkede for nyligt med konsulent der fortalte at hun stoppede fordi hun
synes at det hele var blevet for kommercielt - at hun nogen gange følte det
for meget som om hun af bagdøren skulle sælge produkter istedet for at
hjælpe folk.

Men det var jo kun holdningen fra en enkelt - jeg kan ikke vide om det
gælder mange?

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Dan

Dato : 26-01-05 21:32

Jeg synes bestemt ikke det er FOR kommercielt...Herbalife er for
kommercielt, men for mig er det at kunne købe en middagsret i stedet for at
lave den selv en kanonhjælp.

Men omvendt så er jeg ikke konsulent, så hun ved nok mere om det.

Dan

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-01-05 22:12

[Dan | Wed, 26 Jan 2005 21:31:33 +0100]

>Jeg synes bestemt ikke det er FOR kommercielt...Herbalife er for
>kommercielt

Det har du i hvertfal ret i - næsten uanset hvad man sammenligner med, er
Herbalife værre :)

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk