PRAL
Fra : Helle

Dato : 21-01-05 10:45

Hejsa.

Ja nu synes jeg ligesom bare lige at jeg vil prale lidt
Jeg startede til vægtkontrol hos lægen sidste fredag og må indrømme at jeg
ikke har kørt det så godt hele den sidste uge. Har dog drukket meget mere
vand end jeg plejer og sørget for ikke at sove et par timer hver
eftermiddag, har også rørt mig en lillesmule mere, men alligevel indtaget
alt for meget slik og sådan...

Men jeg har sq tabt 800 gr!!! Damn jeg er stolt og glad. Så går det jo den
rigtige vej og man får mere blod på tanden til at fortsætte og gøre det
endnu bedre den kommende uge.

Synes bare lige jeg ville dele min glæde med jer andre

Og så må I gerne klappe *GGG*

Mvh Helle

Fra : Kathrine

Dato : 21-01-05 22:03

"Helle" skrev:

> [...]
det
> endnu bedre den kommende uge.
>
> Synes bare lige jeg ville dele min glæde med jer andre

Det er da bare flot!!! *klapper*
Fortsæt du den linie for det er da vist den rigtige
--
Kathrine