Jakke
Fra : J.C.Kløve

Dato : 12-02-05 19:19

Hej gutter (og gut-inder)

Er der nogen der kender Tribal læder jakkerne fra Hein-Gericke?

Er det noget der dutter, eller er det "hands off" don't bother

Det drejer sig specifikt om:
HG Tribal Evo Jacke
1,2-1,4 mm kernelæder
Skumindlæg (her selv rygbeskytter model "lindholt")
--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Armand

Dato : 13-02-05 01:29

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> HG Tribal Evo Jacke
> 1,2-1,4 mm kernelæder
> Skumindlæg (her selv rygbeskytter model "lindholt")

Sædvanligvis er det ikke junk at de "tre store tyske" har som egenvarer:
I en test jeg har liggende som scan får de tre individuelle husmærker en
bedømmelse á en tand bedre end så kendte mærkevarer som Dainese;
Alpinestars og Furygan!
HG's produkt er i dette tilfælde "PSX-Track".

I stedet for en vanlig skijakke fra Føtex eller Hø&Møg fik min datter
sig en HG Cordura jakke med Tribal navnet/decor og dén har hun ikke
kunnet skade i de par år hun har haft den.
Ryg-gummiet, såvel som det øvrige gummi-polster sidder i den indenunder
foret men er tilgængelig via "lommeåbninger" og de holdes fixeret af
nogle trykknapper der virker igennem det tynde for!

--
Armand.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 13-02-05 10:55

Så var det lige at Armand Skrev

: I en test jeg har liggende som scan får de tre
> individuelle husmærker en bedømmelse á en tand bedre end så kendte
> mærkevarer som Dainese; Alpinestars og Furygan!
> HG's produkt er i dette tilfælde "PSX-Track".

Kan et sådant scan lists her op via; dunant "at" mail "dot" tele
"dot" dk

--
Dun@nt
Kilo SFau'S