Lidt billeder fra MC udstillingen i Gøtebo~
Fra : Hekto

Dato : 12-02-05 15:47

Lidt billeder, faktisk få, fra MC udstillingen i Gøteborg.
Udstillingen var stor og flot. Man kan sidde på stort set alle
udstillede cykler, til forskel fra Bella.

Der var ikke de store larmende nyheder.
Hyosung Comet med fuldkåbe (nydelig), Jawa med 65occ Rotax motor (går de
MZ i bedene?) og så dunderklumpen Honda Valkyrie Rune (som at sidde på
nakken af Alien!).

Ellers var der ikke så meget andet at gøre end at kravle rundt på
dyrene, og savle på tanken af en Ducati Monster S2R!!!

http://www.hekto.dk/pictures/goeteborg05/index.htm

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Richard

Dato : 12-02-05 20:43

Hekto wrote:

> Lidt billeder, faktisk få, fra MC udstillingen i Gøteborg.
> http://www.hekto.dk/pictures/goeteborg05/index.htm

Fine billeder, selv om den mørk-babyblå nu ikke klær Rune IMHO.

Men den gule cykel på DSCN1615.htm - hvad er d' f'en?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hekto

Dato : 12-02-05 22:36

Richard wrote:

> Fine billeder, selv om den mørk-babyblå nu ikke klær Rune IMHO.

Noget må de jo pudse den med for at gemme mursten og betonelementer!

> Men den gule cykel på DSCN1615.htm - hvad er d' f'en?

Det er en Benelli TnT! En streetfighterudgave af Bennelli. Den er også set
herhjemme; men i mine øjne er designet vanrygt, af en ellers pænt lavet
cykel.

Fra : Richard

Dato : 13-02-05 11:22

Hekto wrote:

> Det er en Benelli TnT! En streetfighterudgave af Bennelli. Den er også set
> herhjemme; men i mine øjne er designet vanrygt, af en ellers pænt lavet
> cykel.

Virkelig en TnT - troede det var en meget mindre model - "H"et på tanken
ledte mig mod Hyosung el. lign.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Armand

Dato : 13-02-05 14:20

Richard wrote:

> Virkelig en TnT - troede det var en meget mindre model - "H"et på tanken
> ledte mig mod Hyosung el. lign.

Det er først og fremmest ikke på tanken med på "kåben", og der står ikke
"H" men derimod "TnT" n'et er dog lidt overgjort og ligner mest et "h"
Kig igen:
http://www.hekto.dk/pictures/goeteborg05/pages/DSCN1615.htm

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 13-02-05 18:35

Armand wrote:

> Det er først og fremmest ikke på tanken med på "kåben", og der står ikke
> "H" men derimod "TnT" n'et er dog lidt overgjort og ligner mest et "h"
> [...]
Nu er billedet 'squised' lidt, for eller fylder de ca. 2MB.
Jeg kan da godt lægge et op i fuld størrelse, hvis det sku' være?

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650

Fra : Richard

Dato : 13-02-05 18:24

Armand wrote:

> Det er først og fremmest ikke på tanken med på "kåben", og der står ikke
> "H" men derimod "TnT" n'et er dog lidt overgjort og ligner mest et "h"
> Kig igen:

Ja, når jeg nu ved det, kan jeg godt se, det ikke er et "H"

- fra denne vinkel er det imidlertid sværere at afgøre, om det står på
tanken eller kåben IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK