T&S' hjemmeside
Fra : Armand

Dato : 12-02-05 15:39

Er det kun hos mig at T&S'online brugtafgiftsliste ikke er til at komme
ind i, eller har andre også stået med problemet??

--
Armand.

Fra : Bo Christensen

Dato : 12-02-05 15:51

> Er det kun hos mig at T&S'online brugtafgiftsliste ikke er til at komme
> ind i, eller har andre også stået med problemet??
Hvis du kører winxp SP2 skal du tillade popup's (for t&s),
ellers kommer deres startside bare
/bo

Fra : Armand

Dato : 12-02-05 16:56

Bo Christensen wrote:

> Hvis du kører winxp SP2 skal du tillade popup's (for t&s),
> ellers kommer deres startside bare

Det er gjort, men har ikke løst problemet

- -
Armand.

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 12-02-05 15:58

> Er det kun hos mig at T&S'online brugtafgiftsliste ikke er til at komme
> ind i, eller har andre også stået med problemet??
>
> --
> Armand.

Du skulle vel ikke have en pop-up stopper installeret, som fx google toolbar
eller lige installeret SP2 til windows XP???
De stopper nemlig det vindue som popper op når du klikker på linket!!!

/Michael
Honda CBR 1000 F '91 - Samlet og klar til godt vejr...

Fra : Armand

Dato : 12-02-05 17:12

Michael Lyngeled wrote:

> Du skulle vel ikke have en pop-up stopper installeret, som fx google toolbar

Hov Google-toolbar'en!
Hvordan disabler man mon dén :-/

--
Armand.

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 12-02-05 18:08

> Hov Google-toolbar'en!
> Hvordan disabler man mon dén :-/
>
> --
> Armand.

Du holder bare CTRL knappen nede imens du klikker på linket, så kommer siden
frem...

/Michael
Honda CBR 1000 F '91 - Samlet og klar til det gode vejr kommer

Fra : Armand

Dato : 13-02-05 03:09

Michael Lyngeled wrote:

> Du holder bare CTRL knappen nede imens du klikker på linket, så kommer siden
> frem...

Og dét giver kun fejl-nedlukning af OE

--
Armand.

Fra : Tage

Dato : 13-02-05 11:58

Hej Armand
Jeg har samme problem og kan ikke løse det,
er det lykkes for dig så hjælp - - - - -

Tage

Fra : Armand

Dato : 13-02-05 14:16

Tage wrote:
> Hej Armand
> Jeg har samme problem og kan ikke løse det,
> er det lykkes for dig så hjælp - - - - -

Jeg har fået øje for at jeg har endnu en toolbar, så kan være den 3.
faktor der driller; men jeg finder ikke lige ud af hvordan jeg slagter
dén

--
Armand.

Fra : Jack Jensen

Dato : 12-02-05 16:40

> Er det kun hos mig at T&S'online brugtafgiftsliste ikke er til at komme
> ind i, eller har andre også stået med problemet??
>
> --
> Armand.

Prøv at holde CTRL-tasten nede mens du gør det.
Mvh.
Jack
VFR RC24

Fra : Jo

Dato : 13-02-05 12:02

> Er det kun hos mig at T&S'online brugtafgiftsliste ikke er til at komme
> ind i, eller har andre også stået med problemet??
>
> --
> Armand.

Jeg har ingen problemer med at få listerne frem (XP uden servicepack 2).

Jo.

Fra : Bjørn S

Dato : 13-02-05 12:13

"Jo" <JobookingSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ingen problemer med at få listerne frem (XP uden servicepack 2).

Heller ikke her, jeg har SP2 installert.
Du har brugt det korrekte link, ikke ? Altså http://modep.toldskat.dk uden
www .
Jeg har dog ikke toolbaren til Google installert, den blev afinstallert da
den lavet noget krøll med et eller andet på et tidspunkt.

--
/Bjørn