Udstødning, suzuki bandit
Fra : Bo Christensen

Dato : 12-02-05 13:52

Hejsa derude,
jeg har lige fejlkøbt en carbon sportspotte
til en suzuki bandit 1200 ny model (01->), det må
være gået for hurtigt, da jeg har en bandit 600
i 1996 model
Er der noget håb om at den vil kunne bruges,
eller er det nemmere (og bedre) at sælge den.
Eller med andre ord, passer skidtet, både fysisk,
men også mht. kompression osv ??
mvh bo
PS. Det er en IXIL hvis det gør noget til debatten...
PPS. bare grin, jeg kan tåle det...

Fra : Hekto

Dato : 12-02-05 15:21

Bo Christensen wrote:

> jeg har lige fejlkøbt en carbon sportspotte
> til en suzuki bandit 1200 ny model (01->), det må
> være gået for hurtigt, da jeg har en bandit 600
> i 1996 model

Et hul er vel et hul? ... og det ene rør er vel lige så godt som det andet?
Hvis ellers den kan monteres på selve udstødningsrøret, er det vel ikke
noget problem. Det er jo ikke en 2-takter.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Moller

Dato : 13-02-05 13:01

Bo Christensen wrote:
> Hejsa derude,
> jeg har lige fejlkøbt en carbon sportspotte
> til en suzuki bandit 1200 ny model (01->), det må
> være gået for hurtigt, da jeg har en bandit 600
> i 1996 model

   Er 1200 +01 modellerne ikke Bolt-On også som 96-00 modellerne ??? de
fitter ikke, har tjekket da en kammy ville tjekke om min 1200 potte
kunne bruges til at syne hans 600cc..

--
VH
Lars Molnit