spybal afmontering
Fra : S.G

Dato : 12-02-05 13:05

Er en spyball alarm til at afmontere uden det store besvær?

:)

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 12-02-05 13:27

> Er en spyball alarm til at afmontere uden det store besvær?
----------
Vi hjælper ikke tyveknægte..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 12-02-05 13:32

S.G <diller@FJERNmbox301.get2net.dk> wrote:

> Er en spyball alarm til at afmontere uden det store besvær?

Du har måske stjålet én motorcykel med en påmonteret?

Spøg til side.
Det kommer an på hvordan den er monteret. Og hvilken slags ledningsnet
cyklen har. Jeg har selv monteret en SpyBall på min, og hvis den skal
afmonteres af en anden, vil det praktisk talt være umuligt!

Alle ledningerne er ens farve. (Både på Spyball og på cyklen) Og hvis
ikke cyklens ledningsnet bliver samlet korrekt, så starter den ikke.

/K

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 12-02-05 13:38

> [...]

> Alle ledningerne er ens farve. (Både på Spyball og på cyklen) Og hvis
> ikke cyklens ledningsnet bliver samlet korrekt, så starter den ikke.
Tror det ville være dumt at komme med flere detaljer herinde.. Ikke for ikke
at hjælpe, men der kan ligesågodt være at der kommer noget frem der kunne
hjælpe en evt. tyv.. :((

Fra : Schlæger

Dato : 12-02-05 13:45

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:

> Tror det ville være dumt at komme med flere detaljer herinde.. Ikke for ikke
> at hjælpe, men der kan ligesågodt være at der kommer noget frem der kunne
> hjælpe en evt. tyv.. :((

Dem der gerne vil vide, hvordan man "ordner" den slags, har sikkert ikke
behov for en nyhedsgruppe til at lære det ....

I øvrigt er jeg dog enig i, at vi ikke behøver gøre det lettere for dem.

Mch Schlæger (17 dage til XJ900 launch - tror jeg nok .....)

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 12-02-05 13:53

Rigtigt, jeg mener heller ikke jeg kom med detaljer?

Fik bare forklaret, at det vil være umuligt.

/K

Fra : kc

Dato : 12-02-05 13:51

> [...]
> --==>Oliver Bruchhaus<==--
> Honda Hornet 600
> --==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--

Hvis de vil ha den tager de den uanset om der er alarm på eller ej. Men det
kan selvfølgelig være rart at høre når de løber med den.

mvh kc

Fra : S.G

Dato : 12-02-05 14:18

Arghh i er onde er i :(
Det er fordi jeg er så glad for min alarm på min tl1000s´er, at jeg
overvejer at flytte den over på den anden mc jeg køber.
Men det kan osse bare være ligemeget.. BAHHH!

:)

Fra : Anders Christensen

Dato : 12-02-05 14:44

S.G wrote:
> [...]
> overvejer at flytte den over på den anden mc jeg køber.
> Men det kan osse bare være ligemeget.. BAHHH!

Hvis du er så glad for din alarm, så køber du da bare en ny alarm til
cykel nr 2
Så er du glad for begge to, og ingen af dine cykler behøver at føle sig
forbigået :)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-02-05 17:28

> Det er fordi jeg er så glad for min alarm på min tl1000s´er, at jeg
> overvejer at flytte den over på den anden mc jeg køber.
> Men det kan osse bare være ligemeget.. BAHHH!
>
> :)

Den du køber er det en der har mere vægt foran ?
TLéren havde jo ikke nok

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : S.G

Dato : 13-02-05 11:48

Har fundet den jeg skal have hjem. Info kommer når den er hentet :)
Den er cirka ligeså let fortil som den anden, hvis ikke en smulel lettere :)

Fra : ptheo

Dato : 13-02-05 18:12

Det var dog utrolig så meget vrøvl ....om en alarm...afmontering

gå til importøren http://www.lpas.dk/support_installation.htm, og bestil en
vejledning i at montere ...... den kan også bruges baglæns til at
afmontere ...

En afmonterin er ikke det store problem ... på et eller andet tidspunkt så
møder man de orginale ledninger ... og de samles farve til farve .... ...

ptheo

Fra : S.G

Dato : 13-02-05 18:14

takker :)

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 13-02-05 18:20

Jaa, så er jeg da glad for at mit ledningsnet er ensfarvet, ellers ville
det jo være temmeligt nemt for andre ;)

/K

Fra : ptheo

Dato : 13-02-05 21:28

........på et eller andet tidspunkt møder man de orginale ledninger .....
eller de forskellige moduler ... start relæ... tændings kontakt ...
tændingsboks .... alt der er monteret kan afmonteres .... og helt let er det
med en eftermonteret alarm ... strartspære....bare fast arbejde uanset
ledningsfarver eller ej.
noget andet er ... det er forhåbentligt lettere at tage en anden MC , hvis
der ønskes en ikke autoriseret køretur....
det er den eneste fordel der opnås med en eftermonteret alarm/startspære
...... alt andet er ønsketænkning

ptheo

Fra : Armand

Dato : 13-02-05 19:31

ptheo wrote:
> Det var dog utrolig så meget vrøvl ....om en alarm...afmontering
> En afmonterin er ikke det store problem ... på et eller andet tidspunkt så
> møder man de orginale ledninger ... og de samles farve til farve .... ...

Og efterfølgende står man med en alarm med et bundt sorte ledninger -
Hvad skal man bruge dén til? og hvorfor så afmontere den??

--
Armand.