Niels Bengaard wrote:
> Den skal bruges på en 110cc kopi af de gamle Honda 4 taktsmotorer, der
> skal peppes lidt op.
> Måske er 28 mm overkill, den har 20 mm originalt.
>
> Jeg kiggede på karburatorer hos scooterforhandlerne på nettte, men de er
> jo kun 2 takts. Der er dog tilsyneladende flere der bruger dem til netop
> Hondamotorerne, men der står ikke hvordan de har sat dem op. Så tjekkede
> jeg Keihins hjemmeside og der står der de kan monteres som performance
> upgrade på crossere osv., så blev jeg i tvivl om totakt kontra firetakt.
Jeg tror ikke du får så meget ud af investeringen.
Din største begrænsning på den motor er sikkert knasterne. Er de standard,
hjælper det nok ikke så meget at lette åndedrættet den smule.
Start med at grave nogle hidsigere knaster op på nettet, og så tag den
derfra.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!