Motard?
Fra : Martin Leong

Dato : 11-02-05 14:24

Har gået lidt og tænkt på at bygge en motard/super motard (hvad er
forskellen?).
Er ideén ikke bare at tage en crossmaskine og smide nogen gadedæk på (mere
eller mindre)?
Er der nogen der har en idé om en velegnet maskine til formålet, hvis den
ikke skal koste over 15-20k? Alder gør mig ikke så meget, ej heller om det
er en 2 eller firetakter...

Mvh
Martin Leong
SV650S 99'

Fra : Jakob D

Dato : 11-02-05 18:02

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail.fjern.com> wrote in message
> [...]
> ikke skal koste over 15-20k? Alder gør mig ikke så meget, ej heller om det

Hej Martin.

I Supermotards Forum, er der skrevet en del om det.
Link: http://supermotard.dk/phpBB2/index.php

Men du kommer ikke langt inden for din prisramme ;-(

Mvh Jakob Danielsen.
www.supermotard.dk

Fra : Esben B

Dato : 11-02-05 23:48

JEg kan fortælle at jeg lige er begyndt på et sådan experiment.
En XL350 fra 87 og et sæt fede 17" fælge fra SpeedShop er hvad jeg er nået
til men
på mit budget er der foråløbigt brugt små 12.000 kr.
jeg regner med resten kommer af sig selv.
Så min råd er. bare hop ud i det.
Det behøver ikke at være dyrt bare det er sjovt.

MVH Esben. Odense

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 08:35

> [...]
> jeg regner med resten kommer af sig selv.
> Så min råd er. bare hop ud i det.
> Det behøver ikke at være dyrt bare det er sjovt.

Det må være uden cykel ! altså de 12K..

Mvh
Morten

Fra : Brian Lænø

Dato : 12-02-05 15:52

"Martin Leong" skrev
> [...]
> ikke skal koste over 15-20k? Alder gør mig ikke så meget, ej heller om det

Hvis det ikke er til gade brug, så kan du finde nogle billige på ebay.
F.eks.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=23032&item=4525945478

--
Brian