info søges om stunt træff
Fra : helloo.dk

Dato : 11-02-05 01:47

Vi er 2 skøre guttere med en Suzuki 1300 Hayabusa og en Yamaha YZF 1000
Thunder Ace som er meget intraseret i stunt kørsel på MC. Vi skal til en tur
til Polen her til sommer for lidt banekørsel og ville høre om der er nogen
som kender noget til nogle stunt træff i europa.! vi kender jo alle Mosten
og Sweeden bike meet. men er der ellers noget i kan fortælle os?

Derudover vil jeg høre om et turbosæt til en Suzuki 1300 Hayabusa hvis der
er nogen som kender noget til dette.
Hilsen Dan & Kris

Fra : André T.

Dato : 10-02-05 03:19

> Derudover vil jeg høre om et turbosæt til en Suzuki 1300 Hayabusa hvis der
> er nogen som kender noget til dette.

Kan ikke svare på det med stunt events, men mht til at montere Turbo, kan du
snakke med:
http://www.mc-xpress.com/

Efter hvad jeg har hørt, har de også monteret Turbo'en på Ghostriders 499HP
Turbo-Busa

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 10-02-05 12:02

> Efter hvad jeg har hørt, har de også monteret Turbo'en på Ghostriders
499HP
> Turbo-Busa
--------------
Jebber og efter rygterne skulle de også have en 700hk busa stående.. :))

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : S.G