> Hej Morten,
>
> Jeg får det gjort hos
http://www.industrilak.com/ (Farum). Mht klargøring
> er
> jeg lidt i tvivl hvad du mener? Jeg havde ladet lejerne sidde i, da jeg
> har
> det skulle være en fordel (hvis man skifter dem bagefter ;) men de skulle
> ud, og det blev klaret i en håndevending.
> Da den ene fælg var pulverlakeret i forvejen skal den en tur i syrebad
> (eller noget) hos en af lakererens samarbejdspartnere, men da mit stel
> skulle samme vej, havde det vist ikke den store indvirkning på prisen.
Ok, tænkte på om de blev glasblæst først. Super dem må jeg lige ha i mente,
når jeg besluter mig, tak for linket, laver de et flot stykke arbejde ?
> Skrider det ellers frem med projektet?
Super godt synes jeg, har pt købt.
rd350 for + bagdel som begge skal på (har fundet en god løsning med
bremserne bagpå).
CB900 Tank.
CB1100 Sæde + bagstykke.
Uoriginal SV650 frontkåbe.
gs500E cylinder + stempler.
Rustfri bagpotte.
Jeg har lavet:
Gennem renset bagbremserne altså calibre og det hele..
Fået svejset stellet + bagsvinger (så den kan få dæmperne på).
Skilt bagdæmperne.
Jeg mangler at købe:
GS450 topstykke
Bremsebakker hele vejen rundt.
sideskjolde (eller også laver jeg nogle selv)
Batteri
Indsugningsgummi
GS500E kaburatorer.
Renoverings kit til bagdæmperne.
cb1100 baglygte komplet (er der mon en herinde der har en der ligger og
flyder ??)
Måske nogle tandhjul, ved det ikke endnu.
Mangler at lave:
MEGET !!!
)
Jeg tror det bliver en cykel folk kigger efter, og undre sig over hvad
helvede det er
))
Men som det ser ud nu tror jeg at jeg sprænger budgettet på de 10K, men lad
os nu se..
Mvh
Morten