Mc-huset fusker åbentbart med km-tal!
Fra : S.G

Dato : 07-02-05 12:39

Se her.
Det her er samme cykel. Har tjekket det!
http://www.mc-huset.dk/admin/underside.php?id=17

fra dba:
Suzuki TL1000s, '98, km 47.000, Gul, m.afgift, meget velh., klarlak, carbon
forskærm og hugger, kompl. akrapovic udst., undertray, powerbronze kåbeglas

Hvorfor er det lige der er 12.000km forskel på km-tallet?
Synes fandeme det er groft! Man burde melde dem til et eller andet.
Bliver total arrig over sådan noget @@#¤!"$@£@

Fra : K

Dato : 07-02-05 12:53

hmm ...tror du ikke bare at det ved en fejl er samme billede der er blevet
brugt ?

Fra : S.G

Dato : 07-02-05 13:19

"K" <kramme@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> hmm ...tror du ikke bare at det ved en fejl er samme billede der er blevet
> brugt ?

Nej, har snakket med manden der ejer maskinen. Den er vinteropbevaret ved
MC-huset. De forsøger så at sælge den for ham.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 13:00

> [...]
> Bliver total arrig over sådan noget @@#¤!"$@£@
>
> Hmm sikker på det er den samme ?? der er jo også et års forskel på de 2
der er beskrevet ?
men hvis det er er da da lamt af dem

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 13:03

> [...]
>
> Hvorfor er det lige der er 12.000km forskel på km-tallet?
> Synes fandeme det er groft! Man burde melde dem til et eller andet.

Suzuki TL1000 1000, '99, km 35.000, , kr 95.000 www.mc-huset.dk

Som også er fra DBA
der passer både KM tal og årgang sammen

Brian 95.000,- 04-02-2005

Fra : S.G

Dato : 07-02-05 13:23

> Suzuki TL1000 1000, '99, km 35.000, , kr 95.000 www.mc-huset.dk
>
> Som også er fra DBA
> der passer både KM tal og årgang sammen
>
> Brian 95.000,- 04-02-2005

Jep det er samme annonce og cykel.
Har haft manden i røret nu her, dvs ham der ejer den tl´er. Han siger det er
den, og beskrivelse med poleret bagsvinger osv passer.

Eneste jeg kan se er at km-tallet er en fejl på hjemmesiden.
Tror lige jeg vil ringe op og tjekke det engang og spørge ind til det. Så må
vi se om de retter det!

Fra : S.G

Dato : 07-02-05 14:01

> Eneste jeg kan se er at km-tallet er en fejl på hjemmesiden.
> Tror lige jeg vil ringe op og tjekke det engang og spørge ind til det. Så
> må vi se om de retter det!

Skulle stå:
Eneste jeg kan se er at kilometertallet er en fejl de har lavet da de lavede
annoncen på siden, eller de har fusket med speedometer (bare underligt når
det er kundesalg) eller at de har sat det lavt for at få flere interesserede
kunder.
Uanset hvad, så er det ikke fair. Synes det er bondefangeri! Cyklen står i
butikken, og der må have været folk der har spurgt til det kilometertal, da
det er noget af det første man kigger på når man kigger på mc.

Kan se mit topic er ret anklagende, det var egentlig ikke meningen. Det vil
jeg lige beklage.
Men jeg synes godt nok stadig det er for meget mht 12.000km afvigelse i
km-tal!!! Uanset hvor fejlen/grunden ligger!

Fra : Stefan

Dato : 07-02-05 16:26

Det er sku ikke det eneste, det er også galt med årg. ! PAS på der ud

--
Med V Hilsen

STS

Fra : S.G

Dato : 07-02-05 17:46

årgangen osse?
Det er utroligt. Jeg vil vædde med det kun er for at trække interesserede
til!
Synes det er arghhh!!!!

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-02-05 10:05

Stefan wrote:
> Det er sku ikke det eneste, det er også galt med årg. ! PAS på der ud
>
> --
Jep, en kammi købte et brugt fejeblad der ovre.. Lige før skagen i 2001,
på skagen da han er ved at vise den frem viser det sig at det er en
ældre model som blot var bygget op med en nyere kåbe!!!

De tog den dog tilbage..

Thore

Fra : S.G

Dato : 08-02-05 10:16

den er vel skrevet på dmcn?

Fra : Ninja Rider

Dato : 07-02-05 19:44

Hejsa

S.G wrote:
*SNIP*
> Hvorfor er det lige der er 12.000km forskel på km-tallet?
> Synes fandeme det er groft! Man burde melde dem til et eller andet.
> Bliver total arrig over sådan noget @@#¤!"$@£@

Har før set cykler der ovre, der et par måneder efter har gået 12-15kkm
mindre end første gang jeg så dem! lidt underligt ikke? :(

Mvh Emil
--
ZX-6R Ninja

Fra : André T.

Dato : 08-02-05 01:43

> Har før set cykler der ovre, der et par måneder efter har gået 12-15kkm
> mindre end første gang jeg så dem! lidt underligt ikke? :(

Jeg har heller ikke gode erfaringer med dem...
Nok den værste service jeg har fået endnu... Og hvis så de også fusker med
KM-tal ! ARRG! :(

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©