vfr400r
Fra : Frank E Christensen

Dato : 06-02-05 23:00

Jeg har kigget på en vfr400 til konen, så derfor vil jeg gerne vide om det
er en god mc. håber der er nogen der kan hjælpe.
på forhånd tak
Frank

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-02-05 23:10

"Frank E Christensen" <frankechristensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har kigget på en vfr400 til konen, så derfor vil jeg gerne vide om det
> er en god mc. håber der er nogen der kan hjælpe.
> på forhånd tak

Hej Frank

Jeg har selv såden en cykel.. .Den er FEEED.. .er meget glad for min, den
har rigtig gode køreegenskaber, fantastiske bremser.

Motoren skulle kunne holde i rigtig langtid. Kan kun bekræfte at jeg ingen
problemer har haft. Dog koster tændrørene 190 kr stykket i DK. :S

Du kan købe alle reservedele af honda importøren selvom han aldrig har
importeret den. Du skal være opmærksom på at plastikstumper er lidt dyrere
end gennemsnittet, men de kan nemt fås.

Bagdækket er en lidt underlig størrelse, 150-60/18, men Brigdestone BT014,
som er et nyt sportsdæk produceres dog til den.

mvh Tommy Fer

Fra : lange

Dato : 07-02-05 09:37

Tommy Fer wrote:

> Du kan købe alle reservedele af honda importøren selvom han aldrig har
> importeret den. Du skal være opmærksom på at plastikstumper er lidt dyrere
> end gennemsnittet, men de kan nemt fås.

Min erfaring er at plastikken til VFR/RVF400 er billigere end til andre
Honda'er. Ihvertfald hvis man handler hos DSS 90£ for en staferet
kåbeside, eller 199£ for en kåbefront er i hvertfald meget billigere end
til min gamle VFR750

Lange
www.vfr.dk

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 07-02-05 05:34

> [...]
> Jeg har kigget på en vfr400 til konen, så derfor vil jeg gerne vide om det
> er en god mc. håber der er nogen der kan hjælpe.

Besøg www.VFR.dk , her er indkøbsguide og mange andre gode tips at få.
Hilsen Matthias