Hvor køber man klistermærker
Fra : Holten

Dato : 06-02-05 21:17

Den som man sætter på tank og sidedæksler.
Jeg tænker ikke på et spec. mærke, men mon ikke der findes et sted hvor de
prod. til mange mærker/modeller ???

MVH

Holten

Fra : Richard

Dato : 06-02-05 21:27

Holten wrote:
> Den som man sætter på tank og sidedæksler.
> Jeg tænker ikke på et spec. mærke, men mon ikke der findes et sted hvor de
> prod. til mange mærker/modeller ???

De ligger sikkert i forvejen i Alverdens links på dmcn.dk, men så skidt,
her er et par stykker

<http://www.netbix.dk/klister.htm>
<http://www.disenografico.cc/>

og hvis den ellers virker:

<http://www.mamut.com/controls/shop3/standardplist.asp?wwwalias=dinmc&gid=39>

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : TL1000s

Dato : 06-02-05 22:57

En af mine kammier er skiltemaler. Leverer alt i mærker til gode priser.
www.mdeko.dk
Spørg efter Torben og sig det er fra Buller...

Kennth TL1000s-02
www.dinglepjortmc.dk

Fra : Jan

Dato : 07-02-05 06:01

> [...]
> Den som man sætter på tank og sidedæksler.
> Jeg tænker ikke på et spec. mærke, men mon ikke der findes et sted hvor de

Prøv på http://www.skiltemanden.dk/ klik på "mc stafferinger" og klik på det
mc mærke du ønsker.
Han har nogle stykker, måske det du mangler

Jan

Fra : Holten

Dato : 07-02-05 18:57

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

> "Holten" <virker@desværre.ikke> skrev i en meddelelse

> Prøv på http://www.skiltemanden.dk/ klik på "mc stafferinger" og klik på
> det mc mærke du ønsker.
> Han har nogle stykker, måske det du mangler

Jeg takker alle mange gange. Det var lige hvad jeg skulle bruge )

MVH

Holten

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 13-02-05 00:20

On Sun, 6 Feb 2005 21:17:29 +0100, "Holten" <virker@desværre.ikke>
wrote:

>Den som man sætter på tank og sidedæksler.
>Jeg tænker ikke på et spec. mærke, men mon ikke der findes et sted hvor de
> [...]
Ellers er der jo:
http://www.tapeworks.com/
http://www.disenografico.cc/Index.htm
så burde du ihvertfald være dækket ind.