OT: Airshow 2005
Fra : TA

Dato : 06-02-05 20:16

Hej,

Det er ganske vist off-topic, men da der her på gruppen er mange med
interesse for fly og lign. gøres hermed venligst opmærksom på Forsvarets
flyshow på Karup flyvestation d. 19. juni 2005. Mere centralt i Jylland
bliver det næppe.

Mere info på <http://www.airshow2005.dk>.

--
TA

Fra : Armand

Dato : 06-02-05 22:34

TA wrote:
> [...]
> interesse for fly og lign. gøres hermed venligst opmærksom på Forsvarets
> flyshow på Karup flyvestation d. 19. juni 2005. Mere centralt i Jylland

Der er kamp om domænerne, for jeg huskede at have set noget helt andet
netop idag på dén adresse, men det viste sig at være:
http://www.airshow.dk/ (Roskilde 21-22/8).

Nu afholder jeg mit helt eget airshow over atlanten dén weekend, så det
bliver nok Karup der trækker, så sparer jeg mig også for at sprænge min
bælt-statistik i år
Hvad siger træfkalenderen: Kan man mon bruge et nætliggende træf som
acommodation :-/

--
Armand.
(der helt sikkert kører på motorcykel denne gang - Forrige gang på

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-02-05 23:02

On Sun, 06 Feb 2005 22:33:56 +0100, Armand <armand@mcchaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Der er kamp om domænerne, for jeg huskede at have set noget helt andet
>netop idag på dén adresse, men det viste sig at være:
>http://www.airshow.dk/ (Roskilde 21-22/8).

Jeg tror det show der er i Karup er det der plejede at være i Værløse
før man lukkede butikken.
Hvis det er tilfældet er der noget at glæde sig til - Det er værd at
"gå" efter.
Det i Roskilde er et civilt kunstflyveshow, men så sandelig også værd
at lægge øre og øje til, selv om det ikke er i samme hæsblæsende tempo
som det militære ,-)

>Nu afholder jeg mit helt eget airshow over atlanten dén weekend, så det
>bliver nok Karup der trækker, så sparer jeg mig også for at sprænge min
>bælt-statistik i år

Kylling - Det tager mange år at blive påvirket, så du er ikke i
farezonen

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : N/A

Dato : 07-02-05 00:09

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-02-05 00:09

On Mon, 07 Feb 2005 00:06:36 +0100, Armand <armand@mcchaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Bare jeg holder mig over gruppens gennemsnit så går det nok!
>Og dét tal holder de sjællandsk residerende jo grundigt nede

LOL ))
Av - Den sved

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 07-02-05 00:10

Steen Gruby wrote:

> On Sun, 06 Feb 2005 22:33:56 +0100, Armand <armand@mcchaufforerne.dk>
> wrote:
>
> Jeg tror det show der er i Karup er det der plejede at være i Værløse...

Flyvevåbenets show gik tidligere på omgang. Imellem at jeg var i
Skrydstrup og Værløse havde Aalborg haft ét også!

> ...før man lukkede butikken.

Karup er mindst ligeså nedlukket som Værløse!

> [...]

Bare jeg holder mig over gruppens gennemsnit så går det nok!
Og dét tal holder de sjællandsk residerende jo grundigt nede

(der forøvrigt lige har opdaget at det først er efter weekenden at
Atlanten skal betvinges, så måske at man alligevel kommer på Roskilde :-/ )

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-02-05 00:12

On Mon, 07 Feb 2005 00:10:20 +0100, Armand <armand@mcchaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

Hvis du beslutter dig for at tage til Roskilde så lad lige et ord
falde.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 07-02-05 17:05

Steen Gruby wrote:
> [...]
> wrote:
>
> Hej Armand.
>
> Hvis du beslutter dig for at tage til Roskilde så lad lige et ord

Jow!

--
Armand.

Fra : anders majland

Dato : 07-02-05 11:01

> Bare jeg holder mig over gruppens gennemsnit så går det nok!
> Og dét tal holder de sjællandsk residerende jo grundigt nede

Hmm skal vi prøve at genopfriske statistikken... Jeg trække den jo nok lidt
opad - jeg har passeret kattegat/storebælt 90 gange på mc sidste år. Dertil
kommet lidt i bil og tog.

/A

Fra : Benny Sørensen

Dato : 07-02-05 23:24

>Karup er mindst ligeså nedlukket som Værløse!

-- Det er da en værre gang ævl
Mvh.
Lisbeth Sejberg Sørensen

Fra : Armand

Dato : 08-02-05 01:12

Benny Sørensen (slet KTUJR) wrote:

> -- Det er da en værre gang ævl

Øh?
Hvilken påstand imodgår du: At Karup er død eller at Værløse er død?

Jeg mener at vide at ingen af lokaliteterne er mennesketomme, men derfor
kan Karup da alligevel godt være mindst ligeså nedlukket som Værløse :-|

--
Armand.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 08-02-05 09:52

<SNIP>
> Karup er mindst ligeså nedlukket som Værløse!
<SNIP>

Ja, Ja, det er vist en sandhed med modifikationer!

Hvis man nu tager et kig på http://www.fsnvaer.dk - altså Flyvestations
Værløses officielle hjemmeside - og derefter kigger på
http://www.fsnkar.dk - Flyvestation Karups officielle hjemmeside - så er der
jo unægtelig en lille forskel!
Desuden vil et kig på http://www.eskvaer.dk/Om/om_visning.htm forklare hvad
der er tilbage af Flyvestation Værløse.

Flyvestation Karup huser bl.a. alle forsvarets helikoptere, både fra
Flyvevåbnet, Søværnet og Hæren. Den er på ingen måde lukket i samme grad som
Værløse!

M.v.h.

Christian Stidsen

--
FZS600 - som håber på en tur til Airshow2005

Fra : Armand

Dato : 08-02-05 17:27

Christian Stidsen wrote:
> [...]
>
> Flyvestation Karup huser bl.a. alle forsvarets helikoptere, både fra
> Flyvevåbnet, Søværnet og Hæren. Den er på ingen måde lukket i samme grad som

OK, så!

--
Armand.

Fra : Benny Sørensen

Dato : 09-02-05 00:15

Christian Stidsen <csnews@stidsen.dk> skrev:
> [...]
>
>Christian Stidsen
>
>--
>FZS600 - som håber på en tur til Airshow2005

--Tak Christian...
...for din grundige forklaring af min påstand
Jeg var da også lige ved at blive bekymret for, hvordan hulen manden
bærer sig ad med, hver måned at få løn som flymekaniker i Karup
hvis ikke alle "hans" helikoptere var der mere.
Det ligner ikke det "firma" at være så gavmild
Mvh.
Lisbeth Sejberg Sørensen

Fra : Christian Stidsen

Dato : 13-02-05 00:10

"Benny Sørensen (slet 0VE9T)" <fennec@0VE9Tpost5.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11079046690.00575018947330008@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> hvis ikke alle "hans" helikoptere var der mere.
> Det ligner ikke det "firma" at være så gavmild

Man har før hørt at ting i det firma fosvinder sporløst for først at dukket
op langt senere igen...

Jeg har tilbragt en del tid sammen med en lille blå fugl på et skib mod
nord - og den skulle så vidt vides flytte til Karup, omend der vist var
meget postyr i den periode omkring flytningen fra Værløse.

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 11:13

> Der er kamp om domænerne, for jeg huskede at have set noget helt andet
> netop idag på dén adresse, men det viste sig at være:
> http://www.airshow.dk/ (Roskilde 21-22/8).

yessir.. der skal jeg op 100%

Mvh
Morten