hvor købes billigst mc udstur ??
Fra : Sir Smoka Lot

Dato : 06-02-05 10:49

HEJ NG.

Jeg skal bruge nogle låse SKVIE lås + kæde lås regner med at mærket bliver
abus da det er det eneste jeg kender, men jeg kunne også godt bruge et par
mc støvler + handsker hvor køber i jeres udstyr ??? mchuset i sverige eller
louis ???

Fra : J.C.Kløve

Dato : 06-02-05 10:55

Så var det lige at Sir Smoka Lot Skrev
> [...]
> godt
> bruge et par mc støvler + handsker hvor køber i jeres udstyr ???

På udsalg i danske forretniger,(der er ofte noget at hente i
foråret) og ved Hein Gericke, i Flensborg (Handevitt)

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Hekto

Dato : 06-02-05 11:11

Sir Smoka Lot wrote:
> [...]
> mc støvler + handsker hvor køber i jeres udstyr ??? mchuset i sverige eller

Jeg (vi) bruger Louis. Ingen problemer, stort udvalg, og gode priser og
kvalitet.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 06-02-05 12:44

"Sir Smoka Lot" <dgk79_fjern_dette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> abus da det er det eneste jeg kender, men jeg kunne også godt bruge et par
> mc støvler + handsker hvor køber i jeres udstyr ??? mchuset i sverige

Støvler, handsker og især hjelme bør prøves før køb, især af hensyn til at
få den rette størrelse.
Hilsen Matthias

Fra : Grunnet

Dato : 06-02-05 14:03

Sir Smoka Lot wrote:
> [...]
> bliver abus da det er det eneste jeg kender, men jeg kunne også godt
> bruge et par mc støvler + handsker hvor køber i jeres udstyr ???

BILKA har Safety 1st. på bud i den kommende uge.

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

Web: http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere men intet om MC)

Fra : Non-Desperado

Dato : 06-02-05 14:34

"Grunnet" <steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk> skrev:

>BILKA har Safety 1st. på bud i den kommende uge.

Og man kan deltage i konkurrencen om et kørekursus til 1000 kr.

(Hvor godt det så kan blive hvis værdien kun er 1000 kr)
- -
Non-Desperado

Fra : Grunnet

Dato : 06-02-05 17:42

Non-Desperado wrote:

> Og man kan deltage i konkurrencen om et kørekursus til 1000 kr.
>
> (Hvor godt det så kan blive hvis værdien kun er 1000 kr)

Hvad er der galt med den pris ?????
(det er jo ikke et kursus i at tage kørekort der er tale om, men et kursus
hvor du lærer at beherske den MC du allerede har kørekort til, i stil med
DMC's kørekurser http://www.dmc-kursus.dk/ )

Fra : J.C.Kløve

Dato : 07-02-05 11:35

Så var det lige at Non-Desperado Skrev

> Og man kan deltage i konkurrencen om et kørekursus til 1000 kr.
>
> (Hvor godt det så kan blive hvis værdien kun er 1000 kr)
> - -
> Non-Desperado

Ikke ilde al den stund at nogen af de bedste her til lands koster
650 !

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Hekto

Dato : 07-02-05 00:30

Grunnet wrote:

> BILKA har Safety 1st. på bud i den kommende uge.

.... men vær opmærksom på hvilken membran der er i tøjet. Jeg har haft et
par Safety1-bukser! De var så tætte, at de var totalt uudholdelige at
have på! Man bliv pjaskvåd p.gr.a manglende åndbarhed!

Det næste er, at jakkerne oftest har nogle ubehageligt snævre ærmer; men
det kan være de har rettet op på det!

Fra : Søren

Dato : 07-02-05 12:02

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> [...]
> have på! Man bliv pjaskvåd p.gr.a manglende åndbarhed!
>
> Det næste er, at jakkerne oftest har nogle ubehageligt snævre ærmer; men

Jeg har også overvejet at købe sådan et sæt Safety 1st, men jeg vil da gerne
høre om der er flere som har erfaring med det.
Både sikkerhedsmæssigt men især komforten.

Skulle man hellere bide i det sure æble og investere nogle flere gryn i et
"professionelt" sæt?

Søren
Nimbus

Fra : Søren Andersen

Dato : 08-02-05 13:32

"Søren" <sa@sa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Både sikkerhedsmæssigt men især komforten.
>
> Skulle man hellere bide i det sure æble og investere nogle flere gryn i et

Hej igen

Jeg var et smut i Bilka i går for at prøve tøjet.

Kvaliteten virker Ok til prisen, men det er altså ikke syet til voksne mænd!
Jeg bruger normalt str. XL, men jeg kunne altså ikke få plads til mine
overarms-bøffer i selv en XXL jakke.

Jeg måtte derfor køre hjem igen uden tøjet.

Søren