Et godt værksted til Honda i Nordsjælland ~
Fra : Bjarne Aspevik

Dato : 05-02-05 20:34

Hej

Nu er det jo snart tid til at støve MC'en af og få den til service.

Der er bare lige - hvor kører jeg hen med med min VF 1000 og får givet den
et service eftersyn - der er ikke så mange MC-værksteder i Nordsjælland hvor
jeg er ( Snekkersten)

Er der nogen der kan anbefale et godt værksted - som osse er til at komme
til/fra med off. transport

På forhånd tak

Bjarne A.

Fra : Richard

Dato : 05-02-05 20:47

Bjarne Aspevik wrote:
> Nu er det jo snart tid til at støve MC'en af og få den til service.

Måske endda på høje tid, Bjarne

> Der er bare lige - hvor kører jeg hen med med min VF 1000 og får givet den
> et service eftersyn - der er ikke så mange MC-værksteder i Nordsjælland hvor
> jeg er ( Snekkersten)

Prøv Agusta-Klaus / Agusta Motor på Fr.brogvej i Søborg. Han har god
forstand på de maskiner, og viderefører sit omfattende reservedelslager
til din, min og mange andre af Hondas guldaldermodeller. Også selv om
Honda inddrog hans forhandlerautorisation pr. 31. dec., angiveligt fordi
han ikke havde mulighed for at sætte et kæmpestort Honda-skilt op på
facaden. Men de ville alligevel godt sælge reservedele til ham

> Er der nogen der kan anbefale et godt værksted - som osse er til at komme
> til/fra med off. transport

Butik og værksted ligger et stenkast fra Emdrup trafikplads og 1 km fra
Emdrup Station på Farum-banen, så det er nogenlunde at komme til og fra

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Brian

Dato : 05-02-05 22:15

"Bjarne Aspevik" <baspevik@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor jeg er ( Snekkersten)
>
> Er der nogen der kan anbefale et godt værksted - som osse er til at komme

Lydmuren i stenløse

Brian

Fra : Hekto

Dato : 06-02-05 01:09

Brian wrote:
> "Bjarne Aspevik" <baspevik@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

MC Gården i Slangerup.

Ikke særlig tæt på Snekkersten, og offentlig .... transport?

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Miracoolix

Dato : 09-02-05 00:26

Hej dér.

Der er også Nordsjællands MC Center.

Det ligger lige ved siden af et andet værksted, nemlig MC-Mester for enden
af Grøndyssevej i Vejby.

NMCC Har tidligere ligget i Græsted, men er desværre flyttet *hulk*
Men de reparerer alt inden for Honda, Suzuki, Aprilia og Kawasaki....

Venlig hilsen
Morten