Nogen der kan hjælpe??
Fra : J.C.Kløve

Dato : 04-02-05 19:01

Jeg sad lige og støvede gul og gratis igennem og faldt over følgende
"købs annonce":

Købes
"Mototcykel 400 - 750 ccm skal være synet og pæn, max, Kr 1500,-"

Tænkte om der var nogen der kunne hjælpe den stakkels mand.

Trækkes syn og diverse smådele der skal til for at syne en MC fra,
så er der sandelig ikke mange basøre tilbage at købe MC for - især
ikke hvis den skal være "pæn" (selv om en motorcykel altid fremstår
som perfekt i ejerens øjne)

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-02-05 19:16

J.C.Kløve wrote:
> Jeg sad lige og støvede gul og gratis igennem og faldt over følgende
> "købs annonce":
>
> Købes
> "Mototcykel 400 - 750 ccm skal være synet og pæn, max, Kr 1500,-"

Der er da et nul for meget, det kan du da sige dig selv, ik
(nu er spørgsmålet så bare hvor der er et nul for meget)
Der er i øvrigt et "t" for meget
..............................Priserne på mototcykel ligger måske i det
leje, ....hvad er det egentlig for en tingest , den
Og husk nu at mirabellen er med knopper, så det er forår lige om lidt

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : K

Dato : 04-02-05 19:16

"J.C.Kløve" <dunantFjernX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sad lige og støvede gul og gratis igennem og faldt over følgende "købs
> annonce":
>
> Købes
> "Mototcykel 400 - 750 ccm skal være synet og pæn, max, Kr 1500,-"

sikkert en fejl ...jeg gætter på at der skulle stå 15000.- , synd når folk
afsender en annonce uden at kontrolere, det kunne også være den der har
plottet det ind hos G&G !