mikkel paulsen wrote:
> Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message news:<MPG.1c6d4ad43eec36679896dc@news.tele.dk>...
>
>>In article <a7ec204f.0502031656.1fc167d9@posting.google.com>,
>>mikkel_paulsen@hotmail.com says...
>>
>>>Mit spørgsmål: kan jeg skære dem af og svejse hullerne til. i det
>>>tilfælde hvad effekt har det så? gør det overhoved noget...
>>>Begge systemer er til denne model, dog uorginalt og orginalt tror jeg.
>>>
>>
>>Sagtens! .... men du går så glip af de forbedrede egenskaber ved lave
>>omdrejninger.
>
>
> okay... kan jeg få en uddybning? er der ingen plus ved det?
+:
Du sparer 400 gram.
-:
Udligningsrøret forbedrer momentet i det nedre område, på bekostning af
en minimal smule power i den høje ende.
Du får ikke 20HK mere, ved at fjerne det.
Du skal have bsvær med at svejse, og male udstødningen så den ikke ruster.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!