Blondine søger husly
Fra : Peter Winther

Dato : 03-02-05 19:15

For en veninde som ikke har netadgang, søger jeg en garageplads på
Frederiksberg, det kunne være, der var nogle der kunne huse en ekstra mc (
Dragstar 650) eller evt nogen der vil gå sammen om at finde en garage,
prisniveau 250/ måned.

Peter
Erstat post med mail i adresse

Fra : Peter Winther

Dato : 03-02-05 19:24

Hovsa, det var forkert -
erstat danmark med dk ved svar

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 19:42

"Peter Winther" <p.w.j@mail.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Frederiksberg, det kunne være, der var nogle der kunne huse en ekstra mc (
> Dragstar 650) eller evt nogen der vil gå sammen om at finde en garage,

Vi er flere som ligesom din veninde søger en garage på Frederiksberg, men
Frederiksberg er jo ret stort, så en område placering ville være en fordel,
jeg søger selv efter et sted, og kender et par i samme gade der også søger
plads til deres 2 mc´er samt, at jeg har kontakt til en herinde fra som også
søger på Frederiksberg så ja der er grobund for, at samle en grupppe på 5
cykler om en garage, mit krav er blot, at der er lys/stikkontakt, og at
garagen ligger max 10 min. gang fra Bülowsvej/ Rolighedsvej krydset.

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Peter Winther

Dato : 03-02-05 21:00

Ja, jeg er godt klar over at en garageplads ikke hænger på træerne
Drag Star piloten bor omkring P.Bangsvej/ Ndr. Fasanvej og har som sådan
ikke sat max afstand på, ej heller krav om skruefaciliteter, men lad os
prøve at arbejde på sagen.

Peter

Fra : Marianne

Dato : 04-02-05 20:20

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote in message news:<42027065$0$33707$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> [...]
> cykler om en garage, mit krav er blot, at der er lys/stikkontakt, og at
> garagen ligger max 10 min. gang fra Bülowsvej/ Rolighedsvej krydset.

Hej Dannie.

Jeg bor tilsyneladende meget tæt på dig, så jeg ville evt. også være
interesseret i at dele en garage med jer, hvis I er så heldige at få
fingre i sådan en.

Med venlig hilsen
Marianne

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-02-05 00:45

Marianne wrote:

> Jeg bor tilsyneladende meget tæt på dig, så jeg ville evt. også være
> interesseret i at dele en garage med jer, hvis I er så heldige at få
> fingre i sådan en.

Samme her! Jeg bor også på frederiksberg og er også interesseret i
garage-faciliteter, hvis I skulle høre om noget. Kravet er dog at man
kan stå og skrue der - og ikke bare parkere. Måske skulle man starte en
forening og søge om midler/lokaler fra kommunen?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 01:03

"Tony Lorentzen" <spam@dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stå og skrue der - og ikke bare parkere. Måske skulle man starte en
> forening og søge om midler/lokaler fra kommunen?

Hej Marianne, og Tony

Jeg kigger i lokalaviserne, samt på nettet hver eneste uge, men indtil nu
uden held, Tony´s ide er måske vejen frem jeg har selv overvejet den
mulighed for et par år siden, men på det tidspunkt var vi ikke nok til, at
dette kunne lade sig gøre.

Grunden til at jeg sætter en afstand på max 10 min. gang fra min hjemmeadr.
er, at mit forsikringsselskab forlanger, at Cyklen holder i garage om natten

Men finder jeg noget så skal jeg nok skrive til jer der har ytret ønske om
det nu her.

mvh.

Dannie

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-02-05 01:39

Dannie wrote:

> [...]
>

> Men finder jeg noget så skal jeg nok skrive til jer der har ytret ønske om

Super! Tag fat i mig, hvis vi skal gå videre med at prøve at søge
offentlige "midler"

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Benze9

Dato : 21-02-05 23:52

"Marianne" skrev d. 04-02-05 20:20 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg bor tilsyneladende meget tæt på dig, så jeg ville evt. også være
> interesseret i at dele en garage med jer, hvis I er så heldige at få

Hej,
jeg er lige flyttet til nordre fasanvej og er også meget intereseret i
plads til min mc, fra omkrig april , skriv endelig hvis i finder noget.

hilsen Benjamin

http://www.kandu.dk/

Fra : Ninja Rider

Dato : 03-02-05 22:27

Hejsa

Dit indlæg forvire mig.... se:
Overskrift... Blondine søger husly... (mc? Det får jeg ikke udaf den
line) :P

Peter Winther wrote:
> For en veninde som ikke har netadgang, søger jeg en garageplads på
> Frederiksberg,

Hviken slaks garage plads mangler/kunne hun bruge? :)

> det kunne være, der var nogle der kunne huse en ekstra mc (
> Dragstar 650)

Av.... Den var være. Garage til Blondine, og en mc? det bliver det da
ikke nemmere af.
eller evt nogen der vil gå sammen om at finde en garage,
> prisniveau 250/ måned.

Ej, dette er ment som ren, forsjov indlæg. Jeg kunne bare ikke lade være
med at kommentere det... Sorry... ;)

Mvh Emil
D Bli'r 1 Go'Da!......
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Peter Winther

Dato : 03-02-05 22:57

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ej, dette er ment som ren, forsjov indlæg. Jeg kunne bare ikke lade være
> med at kommentere det... Sorry... ;)
>
> OK, så får du en brunette med i købet, hvis du kan skaffe en plads til
blondinens Dragstar

Peter
VFR RC 36