Valg af motorcykel?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 18:06

Hej

Jeg står overfor at skal kigge efter min første kværn. Og der er jo et utal
af cykler Jeg regner med noget ældre i str. 4-500cm3, jeg mener i mine
barne år at have hørt samtaler mellem de store kneigter om at det nogle
mærker var mere holdbare end andre, har det noget på sig eller var det bare
"løs" snak?

Stef

--
---
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht

Fra : Richard

Dato : 03-02-05 18:52

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
> mærker var mere holdbare end andre, har det noget på sig eller var det bare

*lol* Feed the troll

Men ok, selvfølgelig holder en Honda meget bedre end alle andre - det
ved alle, men errh, hvilken type cykel går du efter? - klassisk nøgen,
kåbecykel, højbenet enduro eller lavbenet chopper? Og hvad er dit
kørselsbehov? - og budget til cykel, tøj og hlem ikke at forglemme? -
det har altsammen betydning for dit valg, og vores forslag

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 19:01

> [...]
> kørselsbehov? - og budget til cykel, tøj og hlem ikke at forglemme? -
> det har altsammen betydning for dit valg, og vores forslag

Egentligt var det ikke så meget en speciel MC, mere om der var nogle mærker
der var mere driftsikre end andre, hvis man kan generalisere sådan.
Budgettet er rimeligt stramt her i starten, havde regner med noget i
retningen af 25000 til cykel + tøj og hjelm (hellere ofre lidt ekstra på
tøjet end cyklen, den kan jo skiftes
Jeg længes efter en nyere Honda CB500, men det bliver vist noget ældre i
første omgang.
Kørsels behovet vil være omkring 50 km dagligt og hellere komme for sent i
dette liv end for tidligt til det næste, så det behøver ikke være en hurtig
maskine, skal jo også lige have lidt erfaring, det er trods alt nogle år
siden jeg tog pappet!
Det som jeg er vil sætte som øverste kriterie er en stabil maskine der kan
fungerer som "2. bil"

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 19:22

> Budgettet er rimeligt stramt her i starten, havde regner med noget i
> retningen af 25000 til cykel + tøj og hjelm (hellere ofre lidt ekstra på
> tøjet end cyklen, den kan jo skiftes

Selv om det kan være svært at finde anden end en MZ til de penge

Stef

Fra : Armand

Dato : 04-02-05 00:47

Stefan Jacobsen wrote:

> Selv om det kan være svært at finde anden end en MZ til de penge

Yamaha XS400 Seca har her på gruppen været en populær model i prisklassen!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 03-02-05 19:50

Stefan Jacobsen wrote:

> Budgettet er rimeligt stramt her i starten, havde regner med noget i
> retningen af 25000 til cykel + tøj og hjelm (hellere ofre lidt ekstra på
> tøjet end cyklen, den kan jo skiftes

Tjah, fornuftigt tøj og hjelm tager hurtigt de 7-9.000 kkr, så mon ikke
det er en nyere Jawa 350 eller Stefans MZ, du kigger efter?

> Jeg længes efter en nyere Honda CB500, men det bliver vist noget ældre i
> første omgang.

Dens forgænger CB450N og S er ret stabile, men formentlig i for
upålidelig stand til dit budget. De skal vist ligge først-midt i 20erne
for at du; men det ved Armand meget mere om. Også om CB450N/S er så
meget bedre end sine kolleger - konkurrenter efter behag

> Det som jeg er vil sætte som øverste kriterie er en stabil maskine der kan
> fungerer som "2. bil"

Og du kan ikke trylle 10-15 kkr mere frem? - så bliver det nok blandt de
her nævnte cykler, du skal prøve dig frem

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 20:14

> Tjah, fornuftigt tøj og hjelm tager hurtigt de 7-9.000 kkr, så mon ikke
> det er en nyere Jawa 350 eller Stefans MZ, du kigger efter?

Tøjet er udover de 25K, men jeg tror nu alligevel det bliver noget i den
stil

> [...]
> for at du; men det ved Armand meget mere om. Også om CB450N/S er så
> meget bedre end sine kolleger - konkurrenter efter behag

Har luret lidt på dem.

> Og du kan ikke trylle 10-15 kkr mere frem? - så bliver det nok blandt de
> her nævnte cykler, du skal prøve dig frem

Jeg har prøvet at stampe ud i haven, men de vil ikke frem Men hva en MZ
er jo bedre end ingen
I første omgang er der vigtige, ihf mig at tøj og hjelm er iorden, så må
cyklen blive nyere efterhånden.

Takker for rådene og leder videre.

Stef

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-02-05 21:41

"Stefan Jacobsen" <notforreal@email.dk> skrev i en meddelelse

> Tøjet er udover de 25K, men jeg tror nu alligevel det bliver noget i den
> stil

Du burde kunne finde en rimelig Suzuki GS500E for 25K. Det er en ret
pålidelig sag.

Asger
DL1000

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-02-05 21:47

"Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> skrev i en meddelelse

> "Stefan Jacobsen" <notforreal@email.dk> skrev i en meddelelse

> Du burde kunne finde en rimelig Suzuki GS500E for 25K. Det er en ret
> pålidelig sag.

Fx er der en her:
http://www2.dba.dk/asp/soegning/soegning.asp?Niveau=1&OldNiveau=1&RubrikId=55020&Annoncetype=2&Sortering=1&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=1&MatrixType1=1&matrix1=293&data1=15758&MatrixType2=99&matrix2=0&data2=1989&MatrixType3=99&matrix3=0&data3=2000&MatrixType4=99&matrix4=0&data4=0&MatrixType5=99&matrix5=0&data5=999999&MatrixType6=99&matrix6=0&data6=500&MatrixType7=99&matrix7=0&data7=500&Antal=8&Fritekst=Suzuki+gs500e+90+sort&RegionId=0&begraens=2

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 20:25

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Stefan Jacobsen wrote:
>
> Tjah, fornuftigt tøj og hjelm tager hurtigt de 7-9.000 kkr, så mon ikke
> det er en nyere Jawa 350 eller Stefans MZ, du kigger efter?

Det kan sagtens lade sig gøre, at købe udstyr for rimelige penge ! Især i
denne tid hvor mange forhandlere skal til, at gør plads til de ny fragt
kollektioner, bl.a www.mconline.dk, sælger ud af deres dragter til
dumpingpriser, her i Kbh.kan nævnes Jaguar Gloveco på Søborg Hovedgade, hvor
jeg i sommers Goretex bukser, og jakke samt en rygskinne for kr. 3100,-, et
par støvler købt jeg i Bilka Hundige for kr. 795,-, og min første hjelm en
Bieffe BR16 købte jeg i sin tid for kr. 795,- hos Aagesen på Hvidovrevej,
sidste jeg var der havde de stadigvæk et par stykker stående øverst på
hylderne, så mon ikke, at de er på bud til deres åben hus arrangement her i
foråret, og ellers så kig rundt til de forskellige åben hus arrangementer.

I øvrigt har Jaguar Gloveco en stand i Bella Centret her om 14 dage, og
sidste år i Øksnehallen havde de nogle ret gode tilbud.

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 20:42

> [...]
>
> I øvrigt har Jaguar Gloveco en stand i Bella Centret her om 14 dage, og
> sidste år i Øksnehallen havde de nogle ret gode tilbud.

Det vil jeg prøve.

Stef

Fra : Armand

Dato : 04-02-05 01:04

Richard wrote:

> [...]
> for at du; men det ved Armand meget mere om. Også om CB450N/S er så
> meget bedre end sine kolleger - konkurrenter efter behag

Kun fordi jeg let lader mig provokere :

Egentlig ikke!
Min viden stammer fra den indsigt jeg har tillempet mig i forbindelse
med køb-renovering-salg af en S'er, og personlig tager jeg den
seks-ventilede twin's langvarige eksistens (á CB400T; CM 400; CB400N;
CB450S; CB450N) for et kvalitetstegn i sig selv. Men det er ikke en
hemmelighed at den jeg købte havde en topstykkeskade p.g.a. mangelfuld
smøring, ligesom den ene af de to tyske modeller jeg købte samlet til
donorcykler.
Især på engelske sites udråbes den til at have en levetid der kun
strækker sig til omkring 75.000km, men dét kan hænge sammen med samme
smøreproblem :-/
Imidlertid tror(!) jeg at den (idag) atypiske 360° twin (blot) kræver at
man holder grundigt øje med oliestanden når den bliver halvgammel:
Oliemængden på motoren er ikke større end at et forbrug på ½ liter er en
væsentlig procent-del af den samlede mængde, og at det er dér at det er
glippet for en del ejere :-/

Alle de tocylindrede 400-twin's (med undtagelse af Z400), er efter min
opfattelse ligeværdige i holdbarhed, men de har det tilfælles at det er
længe siden at de blot var tilnærmelsesvios nye, så at gå efter den mest
velholdte uanset mærke og årgang, vil være langt det bedste pejlemærke

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 03-02-05 20:24

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
> Budgettet er rimeligt stramt her i starten, havde regner med noget i
> retningen af 25000 til cykel + tøj og hjelm (hellere ofre lidt ekstra på

   ok... find først ud af hvad tøj + hjelm havner i ;) f.eks. vil du kunne
få rigtig godt udstyr til fornuftige penge i tyskland ala www.louis.de
osv. jeg vil mene at hvis ikke du er for kræsen kan du skaffe et
fornuftigt sæt tøj + hjelm + handsker + sko, for omkring 5k +- alt efter
tilbud osv.

   Derefter skal du regne med en lille sum til omregistrering + vægt
afgift, altså ca. 1000-1500Kr.

   Så er der den sidste dyre post inden du har penge til MC, nemlig
forsikring... og det er nok den som afgør hvad for cykel du starter på.

> Jeg længes efter en nyere Honda CB500, men det bliver vist noget ældre i
> første omgang.

   Husk at jo ældre jo mere kan de fejl pga. slid, selv sliderne når en
alder hvor de ik er så meget slidere mere... typisk dem som kommer under
20-25k, som sjovt nok er en magisk grænse mellem snot og godt, så længe
der ikke tænkest i Offroadere, eller som nævnt MZ, kinesere osv. eller
Scootere som kan fås nye nede i det område.

> [...]
> siden jeg tog pappet!
> Det som jeg er vil sætte som øverste kriterie er en stabil maskine der kan

   Altså den vigtigste parameter er Drift økonomisk, skarpt forfulgt af
Drift stabil... avs. så er der næsten kun en brugt japaner scooter,
eller Offroader i god stand. Glem alt om 4-500cc osv. uden du virkelig
laver et røverkøb, eller bare er pisse heldig(det sker, det sker, og den
slags ejere tror så det gælder for alle modeller af den de køre på)

   Hvis du vælger MZ'en alligevel... så vent til efter d. 1/3 for så er
vinter kørsel slut, og folk vil køre på deres sommercykler, og derved
falder MZ'erne ekstremt i pris. MEN en MZ er KUN stabil, hvis du
konstant holder dens service efter bogen, ikke svært, men du skal ikke
regne med hjælp fra forhandlere osv. og selv hvis du finder en, så vil
det ikke være godt nok, og det vil være for dyrt. Men er du frisk, og
tør, så kan den nemt blive rigtig stabil, og bor du på sydsjælland eller
deromkring, så er jeg i nærheden hvis du vil ha hjælp med at se på en.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 20:44

> [...]
> tør, så kan den nemt blive rigtig stabil, og bor du på sydsjælland eller
> deromkring, så er jeg i nærheden hvis du vil ha hjælp med at se på en.

Takker for rådet, tror det ender med MZ. og så kan jeg jo bruge året til at
få køre færdighederne på plads og få sparet sammen til den CB'er

Stef

Fra : AW på ZRX

Dato : 03-02-05 21:04

> Takker for rådet, tror det ender med MZ. og så kan jeg jo bruge året til
> at
> få køre færdighederne på plads og få sparet sammen til den CB'er

Check lige den XS 400 der er til salg i markedsgruppen. Det ligner et
rigtigt godt tilbud. Og der er nok en del mere sjov og fornøjelig kørsel i
den end i en MZ'er.

Allan
ZRX 1200

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-02-05 21:06

AW på ZRX skrev:

> Check lige den XS 400 der er til salg i markedsgruppen. Det ligner et
> rigtigt godt tilbud. Og der er nok en del mere sjov og fornøjelig
> kørsel i den end i en MZ'er.

Hér: news:ctragm$2nan$1@news.cybercity.dk
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-02-05 23:32

> Hér: news:ctragm$2nan$1@news.cybercity.dk
> --
Ok den var da en del mere spændende.

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 21:35

Prøv at kigge her http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=958 en jeg har sat til salg
for en kammerat, da han vil have noget større.

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-02-05 18:55

> Jeg står overfor at skal kigge efter min første kværn.

God ide!

> [...]
> barne år at have hørt samtaler mellem de store kneigter om at det nogle
> mærker var mere holdbare end andre, har det noget på sig eller var det

Det med mærke religion vil jeg ikke kommentere, men kan af erfaring
fortælle, at den yamaha XJ600s diversion er en glimrende startmaskine.
De er stabile, til at forsikre og kan også klare nogle ferieture uden det
går for langsomt
Jeg havde min i 5 år og da jeg solgte den havde den gået 67000km.
Det gjorde den uden problemer, ud over dem jeg selv var skyld i

Du nævner ikke dit budget, men du kan få en rimelig model for 40000,- vil
jeg tro.

Held og lykke med det!

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : Armand

Dato : 04-02-05 00:46

Thomas Jensen wrote:

> .............kan af erfaring fortælle, at den yamaha XJ600s diversion
> er en glimrende startmaskine.
> De er stabile.......

Det er ellers ikke længe siden at netop Diversion'erne blev nævnt som
ustabile ved højfart og over opstregninger :-/

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-02-05 13:43

> Det er ellers ikke længe siden at netop Diversion'erne blev nævnt som
> ustabile ved højfart og over opstregninger :-/

det er jeg ikke enig i, at de er, spørg evt Kevin om det samme ?

Men med slidte kronrørslejer, bagsvingerbøsninger osv osv kan alle vel blive
det, men jeg oplevede det ikke med min, og den rundede 67000km inden jeg
solgte den.
Den nåede dagligt op på de 160 på vej til arb og kan ikke genkende den
påstand.

Fra : Armand

Dato : 05-02-05 16:05

Thomas Jensen wrote:

> det er jeg ikke enig i, at de er, spørg evt Kevin om det samme ?

Det er ikke mig i skal punke deromkring, hvorfor lod i Schlægers indlæg
den 22/1 stå uangrebet hen?

---------
Citat fra tråden "XJ600 i selvsving":
Troels Jensen wrote:

> Hej NG
> Min næsten nye XJ600, der kun har kørt 6.000 km, har en irriterende
> vane med at få forhjulet til at gå i selvsving ved nøjagtig 60 km/t,
> hvis jeg slipper styret eller kun holder med en hånd. Hvis jeg kører
> bare en anelse

Det er et kendt XJ600 problem. Udover kronrørsleje og slidt fordæk
hævdes det også, at fænomenet fremkaldes af en monteret topboks.....
----------

--
Armand

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-02-05 16:12

> Det er ikke mig i skal punke deromkring, hvorfor lod i Schlægers indlæg
> den 22/1 stå uangrebet hen?

Jeg synes bare det lød som det var kronrørslejer, bagsvingerbøsninger eller
slidt fordæk, der var mange gode forslag i den debat.
Kan godt se at jeg skulle have svaret på Schlægers påstand, men ser den
først nu

Fra : Schlæger

Dato : 05-02-05 16:48

Armand wrote:

> [...]

> Det er et kendt XJ600 problem. Udover kronrørsleje og slidt fordæk
> hævdes det også, at fænomenet fremkaldes af en monteret topboks.....

... Jeg kan supplere med brugttesten af XJ600 i Touring Nyt nr. 7 2002,
som også omtaler dette "kendte problem".

Mch Schlæger

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-02-05 08:38

> .. Jeg kan supplere med brugttesten af XJ600 i Touring Nyt nr. 7 2002,
> som også omtaler dette "kendte problem".

Som mangeårig læser af DFM har jeg også primært læst om problemet med XJ 600
Diversion. Det skal dog siges at jeg tror det er monteringen af taskesættet
der fremprovokerer problemet. Med oppakning begyndte min egen XJ 600 at
woble ved omkring 170km/t, så min march fart i gamle dage ved omkring 160.
Før nogen farer i blækhuset, så vil jeg sige at nu om stunder holder jeg mig
til 130.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Schlæger

Dato : 06-02-05 10:49

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> [...]
> Før nogen farer i blækhuset, så vil jeg sige at nu om stunder holder jeg mig

Jeg er meget enig med dig, når vi snakker om kørsel ved højere hastighed.
Jeg har også selv haft et max. på godt 160 km/t - derover syntes jeg, at
den begyndte at blive lidt levende. Imidlertid gør 3x45 liter tasker med
indhold altså også noget dramatisk ved både vægtfordeling og aerudynamik,
hvilket man vel næppe kan bebrejde nogen MC-producent.

Mine bemærkninger om XJ'ernes trang til at ruske sin fører, har dog
handlet om lave hastigheder, og uanset nyt fordæk og gode kronrørslejer,
har jeg bestemt aldrig haft lyst til at køre uden mindst een hånd på
styret. Dertil var cyklens reaktion for kontant og ubehagelig. Der gik
simpelthen Salsa i dyret...

Mch Schlæger

Fra : Armand

Dato : 06-02-05 11:45

Schlæger wrote:

> [...]
> liter tasker med indhold altså også noget dramatisk ved både
> vægtfordeling og aerudynamik, hvilket man vel næppe kan bebrejde nogen

Men andre modeller klarer bevisligt selv dét bedre, hvorved man MÅ
tilskrive Diversion'en at være ringere end almindeligt :-|

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-02-05 18:24

> den begyndte at blive lidt levende. Imidlertid gør 3x45 liter tasker
> med indhold altså også noget dramatisk ved både vægtfordeling og
> aerudynamik, hvilket man vel næppe kan bebrejde nogen MC-producent.

Hej Schlæger

Selv om min CBR er fuldt ferielæsset kan jeg nemt køre "uden hænder". Også
mellem 80 og 60km/t. Den er altid helt stabil.

Fra : Schlæger

Dato : 06-02-05 19:43

> Hej Schlæger

> Selv om min CBR er fuldt ferielæsset kan jeg nemt køre "uden hænder". Også
> mellem 80 og 60km/t. Den er altid helt stabil.

Jeg er lidt spændt på, hvordan min nye XJ900 bliver at køre på ....

Mch Schlæger

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 08-02-05 10:52

"Jeg er lidt spændt på, hvordan min nye XJ900 bliver at køre på ...."

Hva' dælen, har du været ude og investere?

Tillykke med den. Den må vi jo se til sommer

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Schlæger

Dato : 08-02-05 16:29

Henrik Nielsen wrote:

> "Jeg er lidt spændt på, hvordan min nye XJ900 bliver at køre på ...."

> Tillykke med den. Den må vi jo se til sommer

Tak !! - det er simpelthen bare en aftale (og du kommer selvfølgelig på
3.hjuleren)

Mch Gert Schlæger

Fra : Peter

Dato : 07-02-05 19:49

"Armand" <armand@mcchaufforerne.dk> wrote in message

> Det er et kendt XJ600 problem. Udover kronrørsleje og slidt fordæk hævdes
> det også, at fænomenet fremkaldes af en monteret topboks.....
> ----------

Jeg har ikke oplevet de nævnte problemer. Hverken med eller uden bagage
(sidetasker og topboks). Heller ikke ved tophastighed.

Det skal siges at min er modellen efter 1998, hvor XJ600 Diversion fik 3 mm
tykkere forgaffel.

Hvis kronrørlejet er slidt kan alle motorcykler gå i selvsving. For at undgå
dette har jeg fyldt kronrørslejerne helt op med fedt.

--
Peter
XJ600S

Fra : Myrhøj

Dato : 03-02-05 21:30

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]

> mærker var mere holdbare end andre, har det noget på sig eller var det bare

Hvad er der blevet af xs 400 seca, der tilsyneladende tidligere har høstet
megen ros og hæder her i gruppen.

Der må da findes en del cykler i den prisklasse alligevel, uden at de
nødvendigvis er gamle udslidte øg.
Kløve har jo f.eks. just afhændet en hæderlig xj600.....der godt kunne ha'
været erhvervet til xxxx kr....så en xj'er var måske også en mulighed.

Myrhøj

Fra : J.C.Kløve

Dato : 03-02-05 23:10

Så var det lige at "Myrhøj" Skrev

> [...]
> Kløve har jo f.eks. just afhændet en hæderlig xj600.....der godt
> kunne ha' været erhvervet til xxxx kr....så en xj'er var måske

Ja nemli ja xxxx = 23.000,-
Nu det for sent - nu ryger den nok op i 27-28.000 min. (det
glæder jeg mil lidt til at se)

--
Dun@nt
Kilo SFau'S

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-02-05 00:27

> Hvad er der blevet af xs 400 seca, der tilsyneladende tidligere har
> høstet megen ros og hæder her i gruppen.

Jeps, skam også en fin cykel.. Og så er der en til salg i markedsgruppen til
12.000,-, dog usynet. Hvis den er i rimeligt god stand, som jeg læser det af
annoncen, så er det en rigtigt god pris.

> Der må da findes en del cykler i den prisklasse alligevel, uden at de
> nødvendigvis er gamle udslidte øg.

I de sidste par år har vedligeholdet af min XS400 Seca været begrænset til
normal service, så der har ikke været nogle kedelige overraskelser, og det
på trods af at det er en 22 år gammel cykel med ihvertfald 85.000 km på
bagen.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 04-02-05 01:48

"Stefan Jacobsen" <notforreal@email.dk> wrote in message news:<cttlug$1r8f$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> mærker var mere holdbare end andre, har det noget på sig eller var det bare

hvorfor er jeg den første som nævner Yamaha XS 400, den kan købes for
ca 15.000 plus minus 5.000.

jeg har selv sådan en, det er min første MC. Jeg har kørt 9000 på den
siden juli 04, den blev gemt væk i december. nu er den skilt ad for at
lave lidt hist og pist, men mest for at lærer den at kende. Den er nem
at skrue på, kører langt på literen ca 20km/l, motorvej med 110km/t
26km/l, den er billig jeg gav 17.000. for en nyrenoveret med en intakt
reservecykel også. Den er nem at køre, den er ikke langsom men heller
ikke en jetjager "har endnu ikke fundet en brian den ikke kunne rykke"
hvis du bor i Hjørring eller omegn, så må du godt få en tur på den.
regner med den kommer på vejen igen i slutningen af febuar.

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 04-02-05 02:36

"Stefan Jacobsen" <notforreal@email.dk> sprugte til hvad man kunne få for
25.000,- ...

Salgsannonce:
Jeg har pt en Honda CB 400 N årgang 1984 med 61.500 km på klokken. Har kørt
på den i hele 2004 (27. feb. - 10. nov.), sammenlagt knap 11.000 km og den
har ikke haft problemer af nogen art. Jeg sælger den primært fordi at den er
for brystsvag når jeg både skal have bagage og kæreste med på touring
ferie... men også fordi at jeg er blevet hooked på enten en Yamaha FZ6 el.
en Honda CBF 600 NA ..

Forventet pris 15.000,-

Hvis det har din interesse så send mig en mail. Ligeledes, hvis du ønsker
flere info el. billeder, så send mig en mail.

Mvh Jesper

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 04-02-05 20:32

"[6705] Jesper Sørensen" <fjerndetteotiss@get2net.danmark> skrev i en
meddelelse news:ctujh7$25e$1@news.cybercity.dk...
> Salgsannonce:

Cyklen er i dag blevet solgt til den annoncerede pris

/J

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-02-05 21:31

Tak for råd og vejledning, jeg har valgt at satse på den XS 400 der er i
salgsgruppen, nu håber jeg bare der kommer penge fra et projekt jeg har
lavet inden den er solgt.

Stef