Gode grunde til ikke at hilse ;-)
Fra : K

Dato : 03-02-05 09:17

Fra : J.C.Kløve

Dato : 03-02-05 09:39

Så var det lige at K Skrev
> http://www.viragoownersclub.org/wavebak.htm

griner

--
Dun@nt
Kilo SFau'S
http://www.dfmc.dk/?id=223
DMCN #745

Fra : AW på ZRX

Dato : 03-02-05 09:52

>> http://www.viragoownersclub.org/wavebak.htm

....så har jeg iøvrigt hørt at Virago-klubben skifter navn til
Lifan-klubben...

http://www.lifan.dk/site/copy_1_of_AWH_GROUP/Produkter/LF400/

Allan

Fra : anders majland

Dato : 03-02-05 10:28

> http://www.lifan.dk/site/copy_1_of_AWH_GROUP/Produkter/LF400/

Det er da ved at være flere billige asiater på markedet.

Så udover www.lifan.dk er der jo www.geely.dk og www.loncin.dk

Gad vide hvad den skal koste i dk.
LF200GY-2

http://www.lifan.dk/site/copy_1_of_AWH_GROUP/Produkter/LF200GY-2/
Som et vinterjen kunne den sikkert godt være interessant. Specs på
http://www.rnrfabrication.com/200ccdirtbike.htm 16hk er jo dog ikke meget

begin 666 dot.gif
M1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P(.
0E(^IR^T/HYRTVHNS/@4`.P``
`
end

Fra : Moller

Dato : 03-02-05 11:09

anders majland wrote:

> http://www.lifan.dk/site/copy_1_of_AWH_GROUP/Produkter/LF200GY-2/
> Som et vinterjen kunne den sikkert godt være interessant. Specs på
> http://www.rnrfabrication.com/200ccdirtbike.htm 16hk er jo dog ikke meget

   Som vinterjern skal den satme være billig (godt under 10k), for at den
er interesant, f.eks. er vinteren snart slut :) og så er det jo spændene
at se dem som har dyrket vinterkørsel (uden at dyppe deres nye cykler i
trotyl eller andet rustbekyttende), med deres sprit nye geely'er,
tjinceng osv... især hvor godt ser de ud stadig ? hvor mange dele har
overlevet saltet osv. og hvor godt starter de billige maskiner om vinteren ?

   Nå, men nu vi snakker vinter... så er den snart slut, så må vi håbe
MZ'erne daler vildt i pris igen, da de jo sjovt nok er 2-4000Kr dyre om
vinteren end om sommeren ;) i samme stand, jeg skal da helt klart ha fat
i nogen af dem til sommer, og så sælge igen til næste vinter ;) det er
jo ren guld spinderi, hvis de virkelig blir solgt til det som de vil ha
i dba.dk om vinteren.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 03-02-05 17:46

Moller Wrote:
> ... og så er det jo spændene
> at se dem som har dyrket vinterkørsel (uden at dyppe deres nye cykler i
> trotyl eller andet rustbekyttende)...

Hehe, mon ikke du mener Tectyl? - Så vidt jeg véd, så har trotyl ikke nogen
rustbeskyttende virkning... men er snarere et rustfjernende middel med
bivirkninger!

Hilsen
Lars

(Trotyl = trinitrotoluene = TNT)

Fra : Moller

Dato : 03-02-05 18:20

Lars T. Thomsen wrote:

> Hehe, mon ikke du mener Tectyl? - Så vidt jeg véd, så har trotyl ikke nogen
> rustbeskyttende virkning... men er snarere et rustfjernende middel med
> bivirkninger!

   Yepsen, sad også at tænkte på det var galt da jeg skrev det, men orkede
ikke at slå det op ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-02-05 15:43

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i

[klip]

> begin 666 dot.gif
> Attachment saved: F:\Programmer\xnews\attachments\dot.gif
> `
> end

Halløj Anders....
Det var da vist en smutter