jagten er gået ind (ny mc)
Fra : S.G

Dato : 01-02-05 15:22

Skal have min TL´er skudt af
Vil hente en ny (brugt) cykel i Tyskland, højest sandsynlig en v2´er igen da
:)
Eneste jeg har at søge på er
mobile og motoscout24
Ryst lige hvad i har ud af ærmerne!
Skal bruge ALT i Tyskalnd hvor man kan handle mc´er.
Dvs salgsider, som ligner overstående, ligner dba, gul og gratis osv.

Smider i lige nogle links :) Så skal jeg nok danse og bukke for jer

Fra : Richard

Dato : 01-02-05 15:59

S.G wrote:
> [...]
> Dvs salgsider, som ligner overstående, ligner dba, gul og gratis osv.
> Smider i lige nogle links :) Så skal jeg nok danse og bukke for jer

Så kan du godt begynde at danse, for vi har allerede for længst lagt dem
i Alverdens links på dmcn.dk

God jagt!

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : S.G

Dato : 01-02-05 16:06

> Så kan du godt begynde at danse, for vi har allerede for længst lagt dem
> i Alverdens links på dmcn.dk
>
> God jagt!

Ok er i fuld gang :D
takker

Fra : essal(fjernes)

Dato : 07-02-05 00:13

S.G wrote:
> [...]
> Dvs salgsider, som ligner overstående, ligner dba, gul og gratis osv.
>
> Smider i lige nogle links :) Så skal jeg nok danse og bukke for jer

Prøv ebay.de....der har jeg købt mange dele. OG der er virkelig mange
cykler til salg.

Med venlig hilsen Lasse