Garage el lign i Århus
Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 21:40

Til Gruppe,

Jeg har længe ledt efter et-eller-andet sted hvor, jeg kan gå og skrue lidt
på min RD'er i nærheden af jeg bor.
Det har længe foregået således at jeg er taget hjem til n-jylland for at
fikse, men det er for dyrt og bruger for meget tid på det.
RD'eren skal være klar til forårssæsonen så nu skal det være...
Jeg bor i Tilst, lidt udenfor Århus, og vil gerne have et sted hvor jeg kan
stå med lidt værktøj fx. garage. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det,
men helst i nærheden af hjemmet...

Lad mig høre nærmere hvis I kender nogen som kan hjælpe eller hvis I har et
tip til hvorledes det er muligt at finde noget anvendeligt.

På forhånd tak

Kasper

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-01-05 22:58

"Lad mig høre nærmere hvis I kender nogen som kan hjælpe eller hvis I har et
tip til hvorledes det er muligt at finde noget anvendeligt."

Hvis jeg var dig, ville jeg finde en klub med klubhus/værksted og melde mig
ind der. Så skal du "bare" finde klub som passer til dig.
Og der er også nogen som kan hjælpe, hvis du får lidt problemer undervejs.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 18:22

Hej Henrik,

> Hvis jeg var dig, ville jeg finde en klub med klubhus/værksted og melde
> mig ind der. Så skal du "bare" finde klub som passer til dig.
> Og der er også nogen som kan hjælpe, hvis du får lidt problemer undervejs.

Er raptor MC ikke i århus...? Det er måske ikke en klub som passer til mig?

Hvad kender du ellers til Aros MC ??
Kender du den der ligger ude på Viborgvej??

På forhånd tak
Kasper

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-02-05 22:35

"AROS" sjovt du lige nævner dem Den klub var jeg med til at starte
sammen men en anden Henrik. Og vi mødtes faktisk her på NG, så vidt jeg
husker i 1998. Og vi har da stadig kontakt.

Det er en køreklub uden klubhus. Og det var også årsagen til at jeg i sin
tid var med til at starte Raptor MC. Vi var nogle som ville have klubhus.
Ellers har jeg kun positivt at sige om AROS, vi ses stadig, så der er ingen
"hard feelings".

Om Raptor passer til dig, ved jeg jo ikke. Men du skal da være velkommen til
at besøge os. Det er der flere her fra NG der har gjort gennem tiderne. Det
helt uforpligtene, og vi vil da gerne have gæster i ny og næ Og så kan
du jo med tiden se om vi er noget for dig
Men vi har også værksted, det er dog i etableringsfasen, men vi har da lift
mv. og det ser ud til at der bliver sat en del penge af, til det, i den
kommende sæson.

"Kender du den der ligger ude på Viborgvej"
Hmmm. Det ville undre mig, hvis jeg ikke gør, men det ringer ikke lige nogen
klokker. Kender du deres navn?

Men der er en del klubber rundt om i Århus og omegn, så hvis det ikke lige
er os, som du synes, du passer sammen med, så er der også en del andre. Det
handler jo i bund og grund om "kemien passer".
Vi ses jo nok alligevel, da klubberne jo kommer besøg hos hinanden af og til