Honda CB900 Boldor
Fra : Per J \(4220\)

Dato : 30-01-05 12:43

Hej

Er der nogen der kender til den her:
http://www.bilbasen.dk/mc/showmc.asp?id=2108&page=1&area=2
Evt. kontaktinfo

--

Venlih hilsen
Per Jørgensen
Honda CB900 Boldor
Suzuki GS550/610

Fra : Ole Kristiansen

Dato : 30-01-05 12:57

Jeg kender intet til den, men har selv en tilsvarende til salg.

Fra : Per J \(4220\)

Dato : 30-01-05 13:15

Ole Kristiansen wrote:
> Jeg kender intet til den, men har selv en tilsvarende til salg.

Kan du komme med lidt mere info (pris og stand). Evt maile nogle billeder og
oplyse hvor i landet.
--

Venlih hilsen
Per Jørgensen

Fra : Ninja Rider

Dato : 30-01-05 13:13

Hejsa

Ole Kristiansen wrote:
> Jeg kender intet til den, men har selv en tilsvarende til salg.

Pris. info Billede?

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 31-01-05 22:40

> Jeg kender intet til den, men har selv en tilsvarende til salg.

Ditto ... eller.. rettere... Det er storebroderen... CB 1100 F

Fra : Per J \(4220\)

Dato : 01-02-05 21:10

Allan Rasmussen wrote:

> Ditto ... eller.. rettere... Det er storebroderen... CB 1100 F

Pris og billeder, plz. Evt links :)

Skift mellemrum før @ med dots og slet mellemrum efter @
--

Venlih hilsen
Per Jørgensen

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 02-02-05 00:23

> Pris og billeder, plz. Evt links :)

Jeg har sendt dig et par billeder og prisen på de 36.000 kr
Nu må vi hellere lade være med at skrive mere køb/salg her...
Sowwy til dem der føler sig stødt

Mvh
Allan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-01-05 23:36

Hmmm. Det vrimler jo næsten med dem. Vi har også 2 i klubben som er til
salg....

--
Mvh.
Henrik