dæk i tyskland ... ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 27-01-05 22:24

Hejsa, jeg har lovet af hjælpe en kammerat med at bestille dæk i tyskland
til hans Fazer600

bag dæk 160 / 60 / 17
fordæk 110 / 70 / 17

ville gerne have Bridgestone BT020 eller evt. michelin pilot sport, men
udvalget er godt nok begrænset i disse dimensioner på reifenversand.com
Er det fordi det er uden for sæsonen eller har de bare næsten ingen dæk
hjemme mere ?
Er der andre gode sider i DE ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Kenneth T

Dato : 27-01-05 23:58

> udvalget er godt nok begrænset i disse dimensioner på reifenversand.com
> Er det fordi det er uden for sæsonen eller har de bare næsten ingen dæk
> hjemme mere ?

Damn, de har godt nok ikke meget at vælge imellem længere, der er kun eet
dæk at vælge imellem i 200/50/17.
Jeg skal da vist til at finde et andet sted at handle, sig til når du finder
det :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 28-01-05 00:14

"Lars Bisgaard"

> [...]
> udvalget er godt nok begrænset i disse dimensioner på reifenversand.com
> Er det fordi det er uden for sæsonen eller har de bare næsten ingen dæk

prøv evt her http://www.mynetmoto.com/

jeg har ikke prøvet at handle der, men det ser da okay ud!!

kim..

Fra : Mikael N

Dato : 28-01-05 06:03

> prøv evt her http://www.mynetmoto.com/

Ja de har da et bredt udvalg og levering kun 8 euro, men som jeg læser det
tager de hverken paypal eller visa kort, eller har jeg misforstået noget.
mikael

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-05 07:35

Hej

Prøv her

http://www.mtd-reifen.de/

mvh
Jw

Fra : Studen

Dato : 28-01-05 08:20

Prøv at tage et kig på http://www.mc-reifen.de/ Jeg har ikke set dæk
billigere nogen steder. Fragt 12EUR pr. dæk. Jeg har ikke selv erfaringer
med dem, men de har en eBay-shop med gode anmeldelser. Regner selv med at
lægge en bestilling snart

Mvh

Studen

Fra : Studen

Dato : 28-01-05 08:27

eBay-Shop http://stores.ebay.de/MC-Reifen-de_W0QQsspagenameZL2QQtZkm

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 28-01-05 09:16

Jeg plejer at bruge www.motorradtechnik.de Hvad han ikke har, kan han
skaffe.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Carl Dragert

Dato : 28-01-05 13:59

"Lars Bisgaard" wrote in message
> [...]
> udvalget er godt nok begrænset i disse dimensioner på reifenversand.com
> Er det fordi det er uden for sæsonen eller har de bare næsten ingen dæk

Jeg bestilte 110/70-17 BT010 og 150/60-18 BT010 i går formiddags og fik
oplyst en levering på 3-5 dage.

Da jeg sad og bestilte i går var der langt flere typer og størrelser end jeg
kan se i dag, så enten har de ryddet gevaldigt op, eller fået problemer med
databasen. 110/70 er vist en meget brugt størrelse og har altid været
lagervare - så prøv at give dem et ring eller en mail.

Fra : Stefan

Dato : 28-01-05 20:54

Jeg bruger denne fordi, de har et stort udvalg og de har nogle meget gode
priser til vores fordel.

Eks. købte for 2 uger siden denne: 170/60-17" ARON leveret 1050,- sådan
Køber også dæk til bilen her !

http://www.motorradreifendirekt.de/start.html

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

E-mail: sts@stsnet.dk

Fra : Kenneth T

Dato : 29-01-05 14:37

> Eks. købte for 2 uger siden denne: 170/60-17" ARON leveret 1050,- sådan
> Køber også dæk til bilen her !
>
> http://www.motorradreifendirekt.de/start.html

Hvordan bestiller du?
Jeg kan kun vælge mellem tyskland & Luxemborg, ikke Danmark??

Fra : Stefan

Dato : 29-01-05 17:20

Du skal bare vælge Luxemborg, når du modtager ordren pr. e-mail, sender du
den tilrettet tilbage med Danmark på adr.
Du skal dog lige tjekke dagen efter om den nu også er rettet, du for ikke en
e-mail tilbage om at det er gjort, tjek det ud på deres hjemmeside

Sådan gjorde jeg, jeg fik da også en e-mail om at de ikke sender Mc-dæk til
Danmark men kun bil-dæk, men de kom nu alligevel.

Jeg har skrevet til dem om de ikke ville sætte Danmark på, men det vil de
ikke, jeg skrev igen tilbage om at få et svar om hvorfor, men fik igen
respons.

Er du i triviel om det så kan du ringe til mig, send en e-mail, den for du
retur med tlf. nr.

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Richard

Dato : 29-01-05 19:29

Stefan wrote:

> Jeg har skrevet til dem om de ikke ville sætte Danmark på, men det vil de
> ikke, jeg skrev igen tilbage om at få et svar om hvorfor, men fik igen
> respons.

Ellers *kunne* de jo blive uvenner med deres leverandører. Blot en tanke.

Men hvad tager de typisk for at sende et sæt mc-dæk til DK, det finder
jeg ikke lige?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Stefan

Dato : 29-01-05 19:34

Det samme som til Luxenborg

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Armand

Dato : 29-01-05 18:35

Ad: Subj. der må kunne tolkes som "billige let tilgængelige dæk"
M&P har for tiden tilbud på adskillige dæk- mærker/typer til mellem 130
og 150£ pr. sæt!

--
Armand.

Fra : Casper Jensen

Dato : 29-01-05 11:52

> [...]
> udvalget er godt nok begrænset i disse dimensioner på reifenversand.com
> Er det fordi det er uden for sæsonen eller har de bare næsten ingen dæk

http://www.motorradreifen-online-motorradreifen.de

Har ikke prøvet men ser rimelig billig ud, og stort udvalg.

De har også et freeware program liggense på siden til udregning af gearings
ændringer:
http://www.motorradreifen-online-motorradreifen.de/assets/own/geardata.zip

--
MVH