Har du en motorsav i overskud?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-01-05 17:32

Nu er jeg ikke klar over om denne er postet før?
Men det er absolut det mest geniale og samtidig mest tåbelige jeg længe har
set på 2 hjul....

Tag lige et kig på www.dolmette.com
En motorcykel med, så vidt jeg kan se, 24 stk. motorsavs-motorer !

Thomas
Piaggio SKR 172

Fra : Hekto

Dato : 27-01-05 20:59

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
> set på 2 hjul....
>
> Tag lige et kig på www.dolmette.com
> En motorcykel med, så vidt jeg kan se, 24 stk. motorsavs-motorer !

Det bare Werner!

Video:

http://www.dolmette.com/html/22_127_ENG_HTML.htm

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 28-01-05 02:04

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> Det bare Werner!

SNIP

Hvis man har lyst(og kan tage den kanal+forstå tysk , så sender Pro7 den
3. Werner tegnefilm her på Lørdag, Werner Volles Roäää!!! Kl. 20.15
http://www.prosieben.de/service/tvprogramm/index.php?action=onProgramm&datum=2005-01-29

--
Mvh Claus R. Jakobsen(der har tænkt sig at parkere sin influenzaplagede krop
foran tv'et på lørdag)

Fra : Armand

Dato : 28-01-05 15:15

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
> set på 2 hjul....
>
> Tag lige et kig på www.dolmette.com
> En motorcykel med, så vidt jeg kan se, 24 stk. motorsavs-motorer !

Og meget aprospos, så skulle det ikke undre mig om netop den ville være
at se under weekendens udstilling i Hamburg. :-/

--
Armand.