DBA
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 21:23

Hej,

kan nogen i gruppen hjælpe med denne:

Moto Guzzi 1100 Sport, '95, km 29.000, Rød, m.afgift, utrolig pæn
m.div.udstyr bla.mistral udst. andet clip-on styr, singel sæde.Alle
orginale dele medf.lev nys.med nr.P. og nye dæk 114.800,- 25-01-2005

PFT!

/J

Fra : Richard

Dato : 25-01-05 23:57

JC wrote:

> Moto Guzzi 1100 Sport, '95, km 29.000, Rød, m.afgift, utrolig pæn
> m.div.udstyr bla.mistral udst. andet clip-on styr, singel sæde.Alle
> orginale dele medf.lev nys.med nr.P. og nye dæk 114.800,- 25-01-2005

Hæ, minder mig om en norsk Guzzi-ejer, der på et tidspunkt lod sin 1000SP
bore op til 1100cc. Som den pedantiske gut, han nu engang er, lod han
fremstille et par 1100SP-skilte til sidedækslerne, naturligvis i ganske
nøjagtig kopi af de original 1000SP-skilte.

Den følgende sommer kørte han til Italien på SP'en og besøgte også de
hellige haller, Guzzi-fabrikken. På vej ud fra rundturen kunne han more
sig over et antal Guzzi-medarbejdere, der var stimlet sammen om hans
flotte SP og vildt gestikulerende diskuteree, hvornår det nu var, de havde
lavet sådan en 1100SP

Nok om det, tlf-nummeret får du forhåbentlig sendt direkte til din
mailadresse

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK