Sæde - Hvor købes ??
Fra : Søren Hedegaard - SH~

Dato : 24-01-05 19:37

Hejsa !

Jeg er ude efter et King & Queen sæde til min XV 1100.........men synes ikke
rigtig der er nogen der forhandler det.

Kender I nogle leverandører til ovenstående, så ville jeg blive lykkelig for
at høre nærmere..........

Mvh.
Søren Hedegaard

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 24-01-05 20:31

"Søren Hedegaard - SH-Music" <sh@*SPAM*sh-music.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig der er nogen der forhandler det.
>
> Kender I nogle leverandører til ovenstående, så ville jeg blive lykkelig

Prøv at kigge på www.corbin.com
Hilsen Matthias

Fra : Thorstein

Dato : 25-01-05 09:32

> [...]
> rigtig der er nogen der forhandler det.
>
> Kender I nogle leverandører til ovenstående, så ville jeg blive lykkelig

En søgning på http://www.mcinternet.dk/asp/soeg.asp?q=king%20queen :

www.gtsadler.dk/sadler.dk

/ Thorstein
http://www.mcinternet.dk - altid nye mc-videoer på en hurtig forbindelse