Stelnummer på MZ
Fra : Ole Axelsen

Dato : 23-01-05 14:47

Så er MZ'en ved at være klar, den skal til syn på onsdag. Noget af det
første synsmanden altid gør, er jo at tjekke stelnummeret. Jeg kan kun finde
det på typepladen på bagskærmen. Er der kun det, eller står det også på
selve stellet? Det undrer mig da, hvis det kun står på bagskærmen, da den jo
ikke er en integreret del af stellet.
Det er forøvrigt en TS 150 fra 1985.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 23-01-05 14:59

Der skulle gerne være et stelnummer på kronrøret

Jørgen

Fra : KubikH

Dato : 23-01-05 15:15

> [...]
> det på typepladen på bagskærmen. Er der kun det, eller står det også på
> selve stellet? Det undrer mig da, hvis det kun står på bagskærmen, da den

Hej Ole
På en TS 150 ér sidder stelnummeret på motorbeslaget venstre side.
Det er ikke altid ret tydeligt, da det står med små typer.

Mvh
Niels

Fra : Ole Axelsen

Dato : 23-01-05 15:51

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> På en TS 150 ér sidder stelnummeret på motorbeslaget venstre side.
> Det er ikke altid ret tydeligt, da det står med små typer.

Tak for hjælpen. Det er fundet. Det er ganske rigtigt ikke specielt
tydeligt, men nu hvor jeg ved det, er det selvfølgelig ret let at se det.
Dog skal man se det fra lidt forskellige vinkler for at tyde tallene, da det
er malet over. Jeg tror jeg vil slibe malingen på beslaget væk med
sandpapir, så selve tallene træder frem i den malede farve.

Fra : KubikH

Dato : 23-01-05 16:04

Held og lykke
Mvh