Endnu en ny Kineser!!!
Fra : Geely Motor

Dato : 21-01-05 21:53

Hey allesammen

Som mange måske har fundet ud af vælter det ind med nye kineser-mærker på
det danske marked. Vi har lige fået et nyt mærke i folden; Loncin. Billeder
og info kan ses på www.loncin.dk. Geely ønskede ikke at tilpasse andre
modeller end Grand Puma til det danske marked (EURO2), derfor er mange af
dem udgået af model-programmet. Der er stadig et svagt håb for Prince og
Storm Prince men det er umuligt at finde en kinesisk fabrik som gider lave
udstødninger i så små "oplag" som det danske marked kan aftage.

Derudover har vi lige modtaget en vareprøve fra malaysiske Modenas, som vi
måske også vil satse på at sælge herhjemme.

Indlæget kan tolkes som reklame, men synes samtidig at historien om et nyt
motorcykelmærke hører hjemme i en nyhedsgruppe - håber I mener det samme som
jeg

Med venlig hilsen

Ove Ovesen
Asian Motor Company
(tidl. Geely Motor Danmark)

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 21-01-05 22:13

"Geely Motor" <sale@geely.dk> skrev i en meddelelse
> Indlæget kan tolkes som reklame, men synes samtidig at historien om et nyt
> motorcykelmærke hører hjemme i en nyhedsgruppe - håber I mener det samme
> som jeg

Ja, det tror jeg da også at det gør. Fundatsen skriver følgende:

3.1 Fundats:
Nyhedsformidling og debatforum mellem organisationer, klubber og
enkelpersoner med interesse for motorcykler.

Emnerne kunne f.eks. være:
-Afgifter på motorcykler
- Lovgivning
- Køresikkerhed
- Visse politimestres forbud mod træf
- Om at køre !
- Og alle andre ting som "motorcykel folket" måtte finde interessant.

Idet du ikke bryder med pkt. 3.2 som henviser køb og salg til andre grupper,
så tror jeg at de sidste forslag til emner fint dækker over din post.

Meen .. der er nok nogen der synes du er liiige på kanten af hvad der er
tilladt eller velset...

/J

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-05 22:41

> [...]
> motorcykelmærke hører hjemme i en nyhedsgruppe - håber I mener det samme

Jeg synes sq det er ok.. jeg undre mig bare over at alle modellerne er så
ufatteligt motorsvage :o/

Mvh
Morten

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 22-01-05 08:30

Ja det er da ok med et nyt mærke.
Måske stilen p det nye mærke er lidt "%3& £$?£{£
RP

Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-01-05 18:19

Den ser sq da imho ret fed ud den der ræser ting der, selvom den er noget
brystsvag på papiret er der prisen Helt ok i DK
Hvad koster en sådan u/afgift og kan den evt leveres i en 125 Ccm
størrelse.. ?!?

For så kender jeg liiiige et enormt marked for dyret, da den ville være et
billigt alternativ til knallert i sverige !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : anders majland

Dato : 22-01-05 19:45

> Som mange måske har fundet ud af vælter det ind med nye kineser-mærker på
> det danske marked. Vi har lige fået et nyt mærke i folden; Loncin.
> Billeder og info kan ses på www.loncin.dk.

Altid interessant med nyheder, men som en anden skrev lidt ærgeligt med
motorydelsen. Havde den lillge 125ccm ofrfoader nu været 3-4 gange så stor

> Indlæget kan tolkes som reklame, men synes samtidig at historien om et nyt
> motorcykelmærke hører hjemme i en nyhedsgruppe - håber I mener det samme
> som jeg

Jeg er enig - det er reklame men samtidig interessant nok til at blive nævnt
her uden at vi behøver vente på en tilfældig der opdager det

/A

Fra : Futte & Co.

Dato : 22-01-05 20:59

Geely Motor wrote:
Bl.a.

> [...]
> motorcykelmærke hører hjemme i en nyhedsgruppe - håber I mener det samme som

Nu plejer du jo ikke at gå over stregen i dine indlæg
Her ved du godt at du er lige på kanten, men også kun lige på kanten
Din nye signatur ville jo nok have udløst en del spørgsmål som du her
har svaret på i forvejen, såååee det er da okay, så'en set fra Brøndby
a'

--
Jørgen , Brøndby,http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Ninja Rider

Dato : 23-01-05 14:02

Hejsa

Geely Motor wrote:
*Snip*

Meget interessant.... Nu faldt jeg så lige over den der ATV250-EC!
Den har en pris på 23.616,- og leverings omkostninger ved indreg. SOM
BIL, på 3290,- altås en samlet pris på 26906,- for et køretøj som man må
køre på vejene med....

Det er Fandeme værd at overveje... En skam at den ikke kan gå over
100km/T, men prisen er virkelig værd at overveje....

Mvh Emil
Der godt kunne finde på at tage ud og kikke på en...... :)
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : anders majland

Dato : 24-01-05 10:11

> [...]
> på 3290,- altås en samlet pris på 26906,- for et køretøj som man må køre

De 3290,- er leveringsomkostninger - ikke afgiften. Den er noget større -
sådan ca 105%, og så er det knabt så sjovt....

Det vil nok være sjovere at indregistrere den som traktor

Men så mangler man bare et godkendt anhængertræk (til hobby traileren) og en
efterhængt glæsslåmaskine
De vil jo nok glo lidt på genbrugspladsen ... btw den har endda bakgear ?

/A

Fra : Ninja Rider

Dato : 24-01-05 16:46

Hejsa

anders majland wrote:
> De 3290,- er leveringsomkostninger - ikke afgiften. Den er noget større -
> sådan ca 105%, og så er det knabt så sjovt....

Åhhhh..... I forstår godtnok at dræbe mine drømme... jeg havde jo næsten
allrede købt en!.... Der står da ikke noget omm afgift...
Sådan som det er skrevet på siden, formodede jeg faktisk at den blev
leveret med plader på for den pris! Så havde det jo været sjovt... ;)

> Det vil nok være sjovere at indregistrere den som traktor

Ja, der var nok noget, men det er imt. nok pisse besværligt at få den
indreg, som traktor....

> Men så mangler man bare et godkendt anhængertræk (til hobby traileren) og en
> efterhængt glæsslåmaskine
> De vil jo nok glo lidt på genbrugspladsen ... btw den har endda bakgear ?

Jeps... det var sQ værd at prøve bare for at se hvordan folk ville
reagere på det... :P
p.s. Som traktor, kan den jo bare have alm, tilkoblings anordning, altås
de helt simple med en pind igennem et U....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 24-01-05 19:10

klip

> [...]
> p.s. Som traktor, kan den jo bare have alm, tilkoblings anordning, altås
> de helt simple med en pind igennem et U....

Som traktor skal der monteres styrtbøjle og hastigheden skal begrænses til
30 km/t. Så er det nok ikke så sjovt længere.
Hilsen Matthias