OT: Mere alternativ brug af WD40...
Fra : Intet Navn

Dato : 20-01-05 11:26

Halløj i vinterstuerne,

Så en artikel fra DR
(http://www.dr.dk/nyheder/udland/article.jhtml?articleID=228558) måtte jo
straks erindre fortidens diskussioner herinde om alle de fantastiske ting
WD40 kan bruges til, fra den forusigelige rustløser til den lidt mere
overraskende deodorant...

Nåeh ja - lidt agurketid er det vel altid?!

/claus

Fra : Hekto

Dato : 20-01-05 11:46

In article <4HLHd.35224$k4.677528@news1.nokia.com>,
noone@nowhere.undeliverable says...
> [...]
> straks erindre fortidens diskussioner herinde om alle de fantastiske ting
> WD40 kan bruges til, fra den forusigelige rustløser til den lidt mere

*GRILL*

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-01-05 13:49

Intet Navn wrote:
> [...]
> til den lidt mere overraskende deodorant...
>
> Nåeh ja - lidt agurketid er det vel altid?!

Jeg skal fluks have oprettet en E-shop med lommespejle i UK

--
vh
Torben

Fra : Jesper Gadegaard

Dato : 20-01-05 16:20

Intet Navn wrote:
> [...]
> overraskende deodorant...
>
> Nåeh ja - lidt agurketid er det vel altid?!

For min skyld må de gerne sprøjte alle natsteder med WD40 (specielt her
om vinteren), da det giver sådan nogle dejlige associationer om MC.

Men der skal sikkert nok være nogle der vil forhindre dette pga
sikkerhedsmæssige årsager.

-Jesper Gadegaard