nogen steder de sælger Kawasaki Jakker, Bu~
Fra : Kasper friis hansen

Dato : 19-01-05 16:13

Kunne godt bruge en Grøn Kawa jakke, har set en kører med den, men aner ikke
hvor den evt kan løbes henne.. nogen der ved det, samt bukser og evt hjelm ?
:)

Kasper friis
Kava ZX6R 636 2004 "KAWA GRØN"

Fra : Richard

Dato : 19-01-05 17:44

Kasper friis hansen wrote:
> Kunne godt bruge en Grøn Kawa jakke, har set en kører med den, men aner ikke
> hvor den evt kan løbes henne.. nogen der ved det, samt bukser og evt hjelm ?

Ud over i de amerikanske og evt. engelske mc-netbutikker udbydes
beklædning med mange forskellige mc-fabrikaters navne/logoer ofte på
ebay - søg artikler i hele verden, men check afsenderland aht evt. told
og moms fra lande uden for EU

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jens Jessen

Dato : 19-01-05 19:11

Leo Mortensen har den. Søg på navnet, så dukker han op.

Motor Press
V/Journalist Jens Jessen (DjF)
Skanderborgvej 140
DK 8660 Skanderborg
Tlf: DK + 8657 7201
Fax: DK + 8657 7204
Mobil: 2073 7471
E-mail jens.jessen@get2net.dk
"Kasper friis hansen" <kasper.friisFJERN@lundebjergnet.dk> skrev i en
meddelelse news:41ee78ea$0$48320$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Ninja Rider

Dato : 19-01-05 19:47

Hejsa

Kasper friis hansen wrote:

> Kunne godt bruge en Grøn Kawa jakke, har set en kører med den, men aner ikke
> hvor den evt kan løbes henne.. nogen der ved det, samt bukser og evt hjelm ?

ACtionsport.dk eller sådan noget har en rigtig fed GRØN kawasaki jakke!
Ellers kan du købe de orginale ved en kawa forhandler men de er sku dyre!
ER det læderdragter du ellers har i tankerne?

Mvh Emil
M. kawa jakke!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Ninja Rider

Dato : 19-01-05 20:02

Her .....

http://www.action-sport.dk/ACTIONSPORT_DK-filer/default2-filer/rmx.pdf

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Kasper friis hansen

Dato : 20-01-05 00:40

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Her .....
>
> http://www.action-sport.dk/ACTIONSPORT_DK-filer/default2-filer/rmx.pdf
>
> Mvh Emil

Kan kun finde en team jakke, det er en køre jakke jeg er ude efter.. :)

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 01:12

> [...]
> ikke
> hvor den evt kan løbes henne.. nogen der ved det, samt bukser og evt hjelm

Hej

Jeg har lige uploadet kawasaki equipment kataloget 2004 til
news:dk.binaer.motor under overskriften vedr.Kawasaki køreudstyr, som
supplement kan jeg tilføje, at jeg så en del af det hos Rydberg mc i starten
af august måned.

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 09:08

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> news:dk.binaer.motor under overskriften vedr.Kawasaki køreudstyr, som
> supplement kan jeg tilføje, at jeg så en del af det hos Rydberg mc i

Det vil den så ikke, får en fejlmelding om, at filen er for stor men mail
mig på dannie(a)dfmc.dk hvis du er interesseret så kan jeg maile dig den.

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Johnny Johansen

Dato : 20-01-05 06:55

> [...]
ikke
> hvor den evt kan løbes henne.. nogen der ved det, samt bukser og evt hjelm

Fundet på ebay i usa.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=794883514
9&category=6750

Hilsen Johnny