Efterlysning af Sverigestur
Fra : Finn

Dato : 16-01-05 20:50

Jeg skal forsøge at arrangere en week-end tur til Sverige. Vi bliver 4-5
cykler hvoraf 2-3 er meget nye.
Dermed er grusveje ude af billedet.

Er der nogen der har erfaringer med gode overnatningssteder og
udflugtsteder. Smukke snoede veje og flotte udsigter som kan nåes på en
week-end. Håber nogen vil dele lidt erfaringer om broderlandet.

På forhånd tak

Finn
Yamaha600+Honda650

Fra : anders majland

Dato : 17-01-05 12:26

> Jeg skal forsøge at arrangere en week-end tur til Sverige. Vi bliver 4-5
> cykler hvoraf 2-3 er meget nye.
> Dermed er grusveje ude af billedet.

Hvorfor udelukke grusveje for de nye - det er kun et spørsgmål om at køre
efter forhold og evner. Det er muligt at de bedre vil kunne hænge på jer
garvede på asfalt - men det vil de heller ikke kunne gøre forsvarligt .....

> Smukke snoede veje og flotte udsigter som kan nåes på en week-end.

Man kan sagtens få en god halv dag til at gå med at tage over ved
helsingør/helsingborg og så køre ned langs kysten med udsigt til danmark og
siden øresundsbroen. Så er det vel bare at fortsætte syd/østover.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-01-05 17:35

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i

> [...]
> helsingør/helsingborg og så køre ned langs kysten med udsigt til danmark
> og siden øresundsbroen. Så er det vel bare at fortsætte syd/østover.

Der er sgi´it møj fornyvels ve´å køre grusvej om sommeren, medmindre man har
grejet til det. Så jeg forstår da godt de hensyn der tages - har desværre
heller ikke lige nogen gode forslag - vi tar sikkert selv derover lidt senere
i år

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Hekto

Dato : 18-01-05 20:32

Finn wrote:
> [...]
> udflugtsteder. Smukke snoede veje og flotte udsigter som kan nåes på en
> week-end. Håber nogen vil dele lidt erfaringer om broderlandet.

Høganæs, der ligger 1 times kørsel fra færgen. Mange små, smalle
asfaltveje, med mange sving.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Stryg Dankortet og betal kontant - indtil de stryger Straarup!!!