Prøvekørsel af buell
Fra : Mikael N

Dato : 15-01-05 08:15

Hej jeg tog ind til http://www.hdc.dk/foto-buell-2003.php sidste år, for at
se på en buell xb9s og kikkede og snakkede lidt med en sælger, og 2 minutter
efter stod jeg med nøglen til den, sælger sagde en sådan cykel skulle
prøves. ( sjov cykel )

Mikael

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 15-01-05 23:44

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> minutter
> efter stod jeg med nøglen til den, sælger sagde en sådan cykel skulle

Nu er CAPS også helt vilde med at låne deres cykler ud, de har ligefrem en
Tour rundt i DK som besøger MC Træf, fx TPT, men de er også meget anderledes
end ALLE de andre MC fabrikanter i DK !!
Datoer mm kan ses på deres hjemmeside !

Yamaha havde for år tilbage Træf under broen men det blev for dyrt og både
Aprillia og Kawasaki stoppede også deres "Road tour" pga at der blev smadret
for mange cykler ift. hvor mange ekstra der blev solgt ..
Normalt så er de eneste chancer for en tur på en ny cykel som man ikke har
købt (endnu) hvis en enkelt forhandler holder noget indvielse, jubilæum osv.
hvor man kan komme ud på nogle enkelte cykler .. Var fx til "Officiel Triumf
forhandler udnævnelse" hos Roberts MC i Guderup på Als for nogle år tilbage
og har siden hørt om lign. arrangementer andre steder, men også i
forbindelse med udvidelse ol. er der blevet afholdt sådanne arrangementer...

/J

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-01-05 08:47

"[6705] Jesper Sørensen" <fjerndetteotiss@get2net.danmark> writes:

> Yamaha havde for år tilbage Træf under broen men det blev for dyrt og
> både Aprillia og Kawasaki stoppede også deres "Road tour" pga at der
> blev smadret for mange cykler ift. hvor mange ekstra der blev solgt ..

Heh, ja tak. Den Mille R jeg prøvede var ihvertfald godt 'banged up'.
Den kørte egentligt fint (eller så fint som sådan en V2 nu kan), men
plastikken raslede og vibrerede ganske højlydt. Da næste mand var ude
på den kom han tilbage uden det meste af plastikken på bagenden. Det var
faldet af ude på motorvejen!

Det var svjv sidste år Aprilia havde deres roadshow

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.