udstødning vfr pris ??
Fra : klaus nielsen

Dato : 14-01-05 19:37

hej. min udstødning er rustet igennem.. det er den der blik samlerørfætter
nede i bunden som de 4 forrør går ned i..
er der nogen der her har kendskab til hvor de er billige. og en evt pris ?
eller evt et komplet forrørs sæt i rustfri stål evt. og evt erfaringer med
om maskinen går ordenligt med noget uoriginalt.. det behøver ikke at give
effekt eller lyd. men jeg vil bare ikke miste effekt eller have en dårligere
motorgang.
honda vfr 750 model år 95-96

sys det nåed tyndt pis at det kun holder 8 år/ 136.000km
på forhånd tak

venlig hilsen
klaus nielsen (nordjylland)

Fra : Michael K. S.

Dato : 14-01-05 19:55

On Fri, 14 Jan 2005 19:36:53 +0100, "klaus nielsen"
<klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> wrote:

>er der nogen der her har kendskab til hvor de er billige. og en evt pris ?

Find en brugt på eBay - Koster ikke ret meget...Er du heldig (og har
lidt tålmodighed) finder du måske endda en ny original til favørpris.

--
-Michael

Fra : Richard

Dato : 14-01-05 21:50

klaus nielsen wrote:

> hej. min udstødning er rustet igennem.. det er den der blik samlerørfætter
> nede i bunden som de 4 forrør går ned i..
> er der nogen der her har kendskab til hvor de er billige. og en evt pris ?

Prøv at se om ikke et af Predator's rustfri VFR-samlerør passer til din
årgang:

<http://www.predatormotorsport.co.uk>

De kan formentlig også købes hos MGH Bikes, D, hvis du kommer der forbi
- www.mgh-bikes.de

> sys det nåed tyndt pis at det kun holder 8 år/ 136.000km
> på forhånd tak

Ja, det er da alt for tidligt; til min VFS holder de heldigvis endnu

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 15-01-05 09:23

"klaus nielsen" <klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Klaus
Prøv at kigge ind på www.vfr.dk Her kan du evt. efterlyse et brugt rør i
vores forum.
Jeg kan også varmt anbefale dig et medlemsskab af klubben.
Hilsen Matthias

Fra : Jack Jensen

Dato : 17-01-05 12:33

> [...]
> vores forum.
> Jeg kan også varmt anbefale dig et medlemsskab af klubben.

Hej
Prøv: http://www.davidsilverspares.co.uk/
En Collector box koster 57£ + vat+forsendelse
Vat er 17%
Hvis det er en 88-89 RC24.

Mvh.
Jack
Medlem af www.vfr.dk

Fra : klaus nielsen

Dato : 18-01-05 23:54

> Prøv: http://www.davidsilverspares.co.uk/
> En Collector box koster 57£ + vat+forsendelse
> [...]
hejsa
og tak for alle svarene...

hilsen
klaus nielsen