Reservedele
Fra : Mike-G

Dato : 23-05-01 15:19

Hejsa

Er der nogen der ved om der findes et sted på nettet som handler med
reservedele, og som har online bestilling og katalog. (Honda)

Jeg kender godt Davidsilverspares, men tænkte mere på om der skulle være
flere af den slags ???

Mike-G
cbx750f
alfa155 2,0TS16vS

Fra : Lisbeth Louring & An~

Dato : 23-05-01 18:15

> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om der findes et sted på nettet som handler med
> reservedele, og som har online bestilling og katalog. (Honda)

Prøv at se mandp.co.uk
Ikke kun Honda, også alle andre mærker. Har ingen personlige erfaringer, men
de har da vist en del.
Anders

Fra : Armand

Dato : 23-05-01 23:51

Mike-G <michael@mike-g.dkx> skrev i en
> [...]
> reservedele, og som har online bestilling og katalog. (Honda)
> Jeg kender godt Davidsilverspares, men tænkte mere på om der skulle

Hvortil?
David Silver har det hele og til forrygende priser!

--
Armand.

Fra : Michael K.S.

Dato : 24-05-01 09:12

On Thu, 24 May 2001 00:51:15 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Hvortil?
>David Silver har det hele og til forrygende priser!

Ikke det hele,men utrolig meget,og det de ikke har skaffer de omend
ikke altid lige så røvebilligt .Der findes andre steder på nettet
bl.a en del tyske,men det er endnu ikke lykkedes mig at finde et
generelt billigere sted og har man en ældre Honda er de uovertrufne
IMO.

-M