www.honda-mc.dk - ingen CBR 600 F mere ?
Fra : Carsten

Dato : 13-01-05 19:09

Sad lige og bladrede hondas modelprogram for 2005, og ser at de har taget
CBR 600 F ud af programmet ? Der er stadig RR modellen, men for dem som
måtte ønske lidt mere komfort er F'eren der altså ikke mere - eller
hvordan skal man tolke modelprogrammet ?

Carsten

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-01-05 20:15

On Thu, 13 Jan 2005 18:09:03 +0000 (UTC),
zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk (Carsten) wrote:

> [...]
>måtte ønske lidt mere komfort er F'eren der altså ikke mere - eller
>hvordan skal man tolke modelprogrammet ?

Skal tolke ved jeg ikke, men mit umiddelbare bud er at Honda-DK har
for ringe salg af F'eren (kom jo bl.a på tilbud i 04) evt. kombineret
med/pga en pris for tæt på RR'eren og de derfor har valgt ikke at
hjemtage nogle 05 F'ere, selvom de er på programmet i mange andre
lande f.eks UK og D og produceres jo stadig. - DK er et sært
discountmarked...

--
-Michael

Fra : John Jensen

Dato : 14-01-05 15:41

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måtte ønske lidt mere komfort er F'eren der altså ikke mere - eller
> hvordan skal man tolke modelprogrammet ?

Jeg kan også se at både 600 & 900 Hornet er forsvundet fra Nellemans liste.

/ John

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 16:47

John Jensen skrev i meddelelsen
<41e7d8ce$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Jeg kan også se at både 600 & 900 Hornet er forsvundet fra Nellemans liste.

Vel erstattet af CBF ? Men VTR er helt væk....

mvh
Orla