Sædehøjde på DT175
Fra : Peter Risager

Dato : 13-01-05 15:32

Disse Yamaha DT modeller virker jo som et godt køb, når man er på et stramt
budget.

Men hvordan er det med sædehøjden på sådan en offroader, er der nogen af jer
der
kender den, eller ved om den kan ændres på nogen måder? Jeg er ikke
velsignet med
jordens længste ben, og det ville være ret pinligt at tage ud at se på en,
og så ikke
kunne nå jorden ;)

Hvis de er meget høje, hvilke alternativer er der så i den billige ende?
--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be there,

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-01-05 15:38

"Peter Risager" <peden@anarki.dk> writes:

> [...]
> måder? Jeg er ikke velsignet med jordens længste ben, og det ville
> være ret pinligt at tage ud at se på en, og så ikke kunne nå jorden

Jeg har godt nok aldrig siddet på en, men de ser ikke så høje ud.
MC-revyen siger at sædehøjden i 1994 var 83 cm, så med vanlig
forbehold for trykfejl og så videre.

De par gange jeg har lånt Bagers DR600 har jeg til gengæld haft lidt
svært ved at nå jorden. Der er sædehøjden 89 cm, og så har bager vist
leget lidt med affjedringen da han jo er ret høj. Jeg er selv 1,75 m
høj.

Der er ikke nogen der har grinet ud over den gang jeg var ved at vælte
med den. Der stod 6-7 mennesker og gloede på mig mens jeg forsøgte at
kickstarte den indendørs. Det så vist ret mislykket ud

> Hvis de er meget høje, hvilke alternativer er der så i den billige ende?

Hvad med en MZ?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : dots

Dato : 13-01-05 16:59

Peter Risager wrote:

> [...]
> velsignet med
> jordens længste ben, og det ville være ret pinligt at tage ud at se på en,

Jeg kan sagtens nå jorden på så'n en DT175. Jeg er selv kun 166 og kører
CRM125 med sædehøjde på 93 og XR250 med sædehøjde på 91.

DT175 er lavere, prøv den.

dots

Fra : Peter Risager

Dato : 13-01-05 17:14

> Jeg kan sagtens nå jorden på så'n en DT175. Jeg er selv kun 166 og
> kører CRM125 med sædehøjde på 93 og XR250 med sædehøjde på 91.

Super, jeg takker for svarerne til jer begge.

Fra : dots

Dato : 13-01-05 20:23

Peter Risager wrote:

> Hvis de er meget høje, hvilke alternativer er der så i den billige ende?

Kender én der har en ok XT350 til salg i samme prisklasse som DT175, hvis
det har interesse og den ka' du osse nå jorden på

dots