Montering af nye håndtag
Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-01-05 19:27

Hej,

kan godt være det er et banalt spørgsmål , men er der nogle specielle
tricks til at sætte nye håndtag på et styr.
Det er på et nyt styr, så der sidder ikke nogen i forvejen.

Bare hvis det driller og der er en nem måde, så var det rart at vide i
forvejen

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : Janner

Dato : 12-01-05 19:34

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> [...]
> Det er på et nyt styr, så der sidder ikke nogen i forvejen.
>
> Bare hvis det driller og der er en nem måde, så var det rart at vide i

Yees fra en gammel cykel smed ..... spray hårlak ind i håndtagene så svupper
de lige på ... og det tørrer lynhurtigt så de sidder der *S*

Hygge

Jan

Fra : Rands

Dato : 12-01-05 20:07

Det ultimative trick er trykluft!! Spidsen af pistolen skal blæse luft ind
imellem handtaget og styret mens du skubber. SVUP siger det :)

Mvh

Studen

Fra : Kantana MC

Dato : 12-01-05 21:24

"sprit

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 13-01-05 00:15

Nej hårlak er super

det kløber også grebet fat til styret.

RP

Fra : Hekto

Dato : 13-01-05 00:27

Rasmus Pedersen [6000] wrote:
> Nej hårlak er super
>
> det kløber også grebet fat til styret.

Ja, det er også noget kløbet noget at få i håret og på fingrene!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Stryg Dankortet og betal kontant - indtil de stryger Straarup!!!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-01-05 08:28

Tak for svarene, vidste sgu der var nogle tricks