Endelig skal jeg have min første MC (Del 2~
Fra : Kong

Dato : 12-01-05 10:44

Efter skuffelsen i August/September ser det nu endelig ud til at lykkes.
Skal hente min ZZR 600 på lørdag i Tyskland.

Alle er sikkert træt af tråde om det samme, derfor håber jeg en kan finde
den tråd der var for nogle måneder siden som hed noget lignende "tjekliste
ved køb i Tyskland". Har søgt og søgt men ikke kunnet finde den.

Information jeg søger:

Hvilke dokumenter er det jeg skal have med mig hjem?

Fahrzeugbrief

Abgemelden et eller andet (den bliver afmeldt i dag)

Derudover den slut seddel som vist findes på mobile.de som jeg heller ikke
umiddelbart kan finde)

/Kong

Fra : Michael K. S.

Dato : 12-01-05 12:37

On Wed, 12 Jan 2005 10:44:26 +0100, "Kong" <kongerslev@hotmail.com>
wrote:

>Hvilke dokumenter er det jeg skal have med mig hjem?

Skal have med :

Fahrzeugbrief (tysk reg.attest og ejerbevis)
Abmeldeschein (bevis for tysk afmelding = abmeldung)

Gode at få med :

Købekontrakt
Sidste TUV-rapport (D-synsrapport)
Servicehæfte hvis det findes (gerne stemplet)
Regninger for evt. udført service.
Øvrige relevante papirer f.eks specialerklæringer.

http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på: