"MC i Bella" -- Er det noget ved?
Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-01-05 17:47

Hej.

Jeg har planlagt en tur til Kbh for at komme med til MC-messen i
Bellacenteret d. 18-20 Feb.

Nu vil jeg så gerne høre om det er en messe, der er noget ved? Er det bare
en udstillingsmesse eller kan man også købe noget derovre? Min veninde
mangler nemlig gerne et komplet sæt mc-tøj incl både støvler og hjelm. Hvis
man alligevel er derovre, er der så noget at spare?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der ikke er andre,

Fra : Hekto

Dato : 11-01-05 18:30

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> mangler nemlig gerne et komplet sæt mc-tøj incl både støvler og hjelm. Hvis
> man alligevel er derovre, er der så noget at spare?

Det kommer an på hvor du kommer fra? Er det ovre fra 'bølgebryderen' så
ville jeg tage færgen Frederikshavn - Gøteborg istedet.
Personligt synes jeg at BC ikke står mål med ovennævnte; men man bør da
tage ud og se den, hvis man er i nærheden.
Om ikke andet så for at mødes med de andre, og bare glo!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Stryg Dankortet og betal kontant - indtil de stryger Straarup!!!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-01-05 19:02

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message

> [...]
> men man bør da tage ud og se den, hvis man er i nærheden.
> Om ikke andet så for at mødes med de andre, og bare glo!

Nu er jeg fra Aalborg, så der er jo et stykke. Hvad foregår der i Göteborg
og hvornår?

Er der ellers andre gode muligheder for at spare nogle penge? Tyskland er jo
selvf. også en god mulighed. Så kan man fylde bilen lidt op med gode sager
også.

Fra : Hekto

Dato : 11-01-05 20:06

http://www.2hjul.nu/

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 20:30

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hvornår?
>
> Er der ellers andre gode muligheder for at spare nogle penge? Tyskland er

Tag du til Hamburg d. 28-30 januar i stedet det gør jeg, se mere her
http://www.hamburger-motorrad-tage.de/

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Ole Hansen

Dato : 11-01-05 21:00

Dannie wrote:

> Tag du til Hamburg d. 28-30 januar i stedet det gør jeg, se mere her
> http://www.hamburger-motorrad-tage.de/

Det overvejer jeg i hvert fald seriøst.. Jeg er også fra Aalborg og har
overvejet selv at køre.. (Og der er plads i bilen)

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 21:31

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det overvejer jeg i hvert fald seriøst.. Jeg er også fra Aalborg og har
> overvejet selv at køre.. (Og der er plads i bilen)

Jeg kommer fra københavn, men tak for tilbuddet

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Ole Hansen

Dato : 11-01-05 21:57

Dannie wrote:

> Jeg kommer fra københavn, men tak for tilbuddet

Det var også mest rettet mod Jacob, men du skal da være velkommen :)

--
Ole Hansen

Fra : Ole Baun

Dato : 11-01-05 22:57

"Ole Hansen" skrev i en meddelelse

> Det var også mest rettet mod Jacob, men du skal da være velkommen :)

Til Ole Hansen og Jacob Larsen (og hvem der ellers bor i Aalborg og omegn).
Mc Bjørnebanden (fra Nørresundby) plejer at arrangere en bustur, og således
også i år.

http://www.mcbjornebanden.dk/bustur_til_tyskland.htm

Jeg (er ikke medlem i klubben, men) har før været med dernede. Det kan
anbefales.

Mvh Ole Baun, Aalborg.

Fra : anders majland

Dato : 11-01-05 20:42

> Tag du til Hamburg d. 28-30 januar i stedet det gør jeg, se mere her
> http://www.hamburger-motorrad-tage.de/

Er fristet men det er en halv lang tur på mc hvis det bliver vinter ...

Får man kører da på mc til en mc udstilling ?

For et par år siden tog jeg fra kbh til udstillingen i Herning.
Garderobedamen havde lidt svært ved at håndtere vinter-mc-udrustning - Det
passede ikke helt på tøjstativet

/A

Fra : Kim Persson

Dato : 11-01-05 19:23

> Personligt synes jeg at BC ikke står mål med ovennævnte; men man bør da
> tage ud og se den, hvis man er i nærheden.
> Om ikke andet så for at mødes med de andre, og bare glo!
> /Hekto

hmmm jeg bor ca 2km fra den og synes ikke den er 90kr værd, så skal det da
regen usandsynlig meget.
tilbudene synes jeg ikke at have bemærket, er der nogen?
Men tag madpakke med, det koster 3bondegårde og det halve af fyn at spise
sig mæt derude

//Kim

Fra : Hekto

Dato : 11-01-05 20:06

Kim Persson wrote:

> [...]
> tilbudene synes jeg ikke at have bemærket, er der nogen?
> Men tag madpakke med, det koster 3bondegårde og det halve af fyn at spise

Ja, man skal være lidt lokal-patriotisk!
Tilbud? Det skulle jo lige være damen der står og stopper silikone i
ørerne på folk, og tager 800,- kr. for at kalde det ørepropper??

I Gøteborg er der dels udstillingen af alle mærker/modeller, som man
endda må sidde PÅ!
Så er der hele 'markedet' med tøj og udstyr.

Fra : Nyrup

Dato : 12-01-05 17:35

> Hej.
>
> Jeg har planlagt en tur til Kbh for at komme med til MC-messen i
> Bellacenteret d. 18-20 Feb.

Hejsa!

Et alternativ kunne være et besøg på Aarhus MC-udstilling 2005 d. 26. og 27.
feb.
Måske ikke så stor og prangende som de andre, men med garanti et besøg værd

Vh. poul

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 12-01-05 22:26

"Nyrup" <p.nyrup@fjernes.post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jacob m.fl

hvis du går ind på http://www.motorcykleribella.dk/Udstillere/udstillere1
kan du jo se hvilke udstillere der kommer og så vurdere om der er nogen af
dem der kunne tænkes at have billigt tøj på messen.

Skulle du nu beslutte dig for at kommer her over og ikke vil køre hjem samme
dag vil jeg lige henlede din opmærksomhed på at de søde mennesker i kantana
mc stiller overnatningsmuligheder til rådighed se mere på www.kantanamc.dk

Jens Brauer Rasmussen
www.kantanamc.dk
Ros er godt nok - selvros er for fedt

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-01-05 23:08

"Nyrup" <p.nyrup@fjernes.post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 2005 d. 26. og 27. feb.
> Måske ikke så stor og prangende som de andre, men med

Det lyder da spændende.

Ved du (eller en anden) hvor man kan finde noget information om dette
arangement?

Fra : Armand

Dato : 13-01-05 00:31

Nyrup wrote:

> Et alternativ kunne være et besøg på Aarhus MC-udstilling 2005 d. 26. og 27.
> feb.
> Måske ikke så stor og prangende som de andre, men med garanti et besøg værd

Ud fra tidligere års dårlige omtale af Århus-udstillingen her på
gruppen, har jeg tidligere dømt den nede.
Nu ser jeg at det er AMK der står som arrangør og at det umiddelbart er
et bredt spekter af relevante udstillere der er på listen, derfor er jeg
nu i tvivl.
Er det også AMK der stod for de tidligere udstillinger (= samme niveau
kan muligvis forventes)??

--
Armand.

Fra : Schlæger

Dato : 13-01-05 09:59

Armand wrote:

> [...]
> nu i tvivl.
> Er det også AMK der stod for de tidligere udstillinger (= samme niveau

Jeg ved ikke hvem der er arrangør, men hvis den holdes i Marselisborg
Hallen som tidligere, så er det altså ikke noget messecenter !! Det er EN
mellemstor hal.

Mch Schlæger (Århusianer)

Fra : Nyrup

Dato : 13-01-05 20:43

""Schlæger"" <gertFJERNschlager@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvem der er arrangør, men hvis den holdes i Marselisborg
> Hallen som tidligere, så er det altså ikke noget messecenter !! Det er EN
> mellemstor hal.
> Mch Schlæger (Århusianer)

Hej NG

Den sidste udstilling i Århus jeg kender til var ikke arangeret af AMK (det
var vist i 2002) Tidligere tider kender jeg ikke til, da jeg er forholdsvist
nyt medlem. Udstillingen i år er rent AMK arrangeret og vi kan selvfølgelig
ikke på forhånd love eller vide hvordan den bliver, men vores udstillere har
lovet at komme med det bedste de har og de virker alle meget opsatte på at
vise noget godt og har vist stor velvilje. Vi fra AMK,s side vil gøre det
bedste vi kan. Udstillingen er arrangeret som et led i vores 75 års
jubilæum, som også vil blive markeret på andre måder i løbet af året.
Udstillerlisten kan ses i mit indlæg d. 7. jan.
Der er netop udsendt plakater til MC-klubberne.
Såfremt udstillingen bliver en succes vil vi arbejde på at gøre den til en
fast tradition. Og ja, Marselisborg Hallen er ikke et stort messecenter, men
vi satser på, at den plads der, er brugt godt.

Håber vi ses

Venlig hilsen
Poul Nyrup
AMK, Århus MC Udstilling 2005

Fra : Schlæger

Dato : 14-01-05 07:45

Nyrup wrote:

> [...]
> fast tradition. Og ja, Marselisborg Hallen er ikke et stort messecenter, men
> vi satser på, at den plads der, er brugt godt.

Jeg synes at det er et rigtig godt initiativ, og AMK kan jo IKKE
bebrejdes, at der ikke er bedre udstillingsfaciliteter til rådighed i
Århus.

Jeg stiller mig i hvert fald i kø ved indgangen !!!

Mch Schlæger

Fra : Armand

Dato : 14-01-05 15:29

Schlæger wrote:

> [...]
> Århus.
> Jeg stiller mig i hvert fald i kø ved indgangen !!!

Et argument for Århus-udstillingen er at Bella-udstiollingenm er
arrangeret af MC-branchens Landsforbund, hvorved der ikke slipper så
meget som en folder fra ikke mclf-medlemmer ind dér. I Århus er der
tilsyneladende en mængde af hvad man måske kan kalde mc-verdenens
subkultur blandt udstillerne, og dét giver jo en oplevelse der ligger
udover blot(?) at se de nye modeller indenfor motorcykler, hjelme og
beklædning i Bella :-/

--
Armand.