Så blev Bimmeren synet, svinet til i salt
Fra : Brassball

Dato : 10-01-05 15:07

Bmw'n røg igennem syn som en raket, eneste kommentar var at jeg skulle
have spændebånd omkring benzinslanger, og være opmærksom på bøsning i
bremsepedalen. De var mere interesserede i maskinens pris, stand
kilometer og hvad jeg havde givet for den end så meget andet. (ikke
at de ikke kiggede den efter rykkede i hjul greb stoddæmpere osv)
De havde en kommentar til dækkene, nye Macadam, de mente at de
umiddelbart vendte forkert, til jeg viste dem pilene på dækket. Men de
har ret man fornemmer at de vil samle vandet under midten af dækket i
stedet for at lede det ud til siderne !!!!!!! Nogen der har en
forklaring ? .
Nu skal den så vaskes for at få salten af og køres i læ og ly til
sæsonen starter

Yyyiihahaaaaa

Fra : jo

Dato : 10-01-05 16:19

"Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forklaring ? .
> Nu skal den så vaskes for at få salten af og køres i læ og ly til

Bimmere af ældre årgang har det godt med Metzeler dæk.

Jo.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 10-01-05 19:29

Brassball wrote:

> [...]
> har ret man fornemmer at de vil samle vandet under midten af dækket i
> stedet for at lede det ud til siderne !!!!!!! Nogen der har en

Egentlig ikke, andet end at Michelin har lavet disse "omvendte" mønstre til
bildæk også. Jeg har eddermugme også undret mig over det mange gange, men
hos FDM har mange af disse Michelin-dæk normalt fået gode anmeldelser, så de
må åbenbart være noget værd i bilverdenen i hvert fald.
Nå, det var et sidespring... Tillykke med synet, eller hvad man nu siger.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ

Fra : S.G

Dato : 10-01-05 19:31

> [...]
> de må åbenbart være noget værd i bilverdenen i hvert fald.
> Nå, det var et sidespring... Tillykke med synet, eller hvad man nu siger.

samme gælder med metzelers fordæk z6 og m1 mener jeg :)

Fra : Ole Hansen

Dato : 10-01-05 20:23

S.G wrote:

> samme gælder med metzelers fordæk z6 og m1 mener jeg :)

Z6'eren ser i hvert fald sær ud :) (Men er et rart dæk, synes jeg)

--
Ole Hansen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-01-05 23:29

Brassball wrote:

> Bmw'n røg igennem syn som en raket, eneste kommentar var at jeg skulle
> have spændebånd omkring benzinslanger, og være opmærksom på bøsning i
> bremsepedalen.

Det er en klassiker den med bremsepedalen. Der må ikke være slør i den.
Til gengæld må den godt side så åndsvagt inde under karburatoren, at man
har svært ved at få sin str.45 på plads for at kunne træde.

> [...]
> har ret man fornemmer at de vil samle vandet under midten af dækket i
> stedet for at lede det ud til siderne !!!!!!! Nogen der har en

Nogen forklaring har jeg ikke. Men jeg havde samme dæk på min. En dag
holdt jeg ved siden af en magen til. Hans dæk vendte modsat. Ved en
grundigere granskning viste det sig at det ene hed macadam 50E. Det andet
uden E.

> Nu skal den så vaskes for at få salten af og køres i læ og ly til
> sæsonen starter

Dælme så. Vi er snart halvvejs gennem mc-ramadanen.

> Yyyiihahaaaaa

Det kan man godt tænke når man glider derudaf.

Ib Jakobsen