Am Motor har fået nyt website
Fra : Søren B.

Dato : 09-01-05 13:54

Inspireret af tidligere tråd vedr. Bruun Larsens nye website.

Jeg har knoklet et stykke tid med at bygge denne nye side - og kunne godt
tænke mig at høre gruppens meninger - positive som kritiske.

Er der noget som kunne være bedre.

På forhånd tak

Søren B.
XBR 500S

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-01-05 13:57

Søren B. wrote:
> [...]
>
> Jeg har knoklet et stykke tid med at bygge denne nye side - og kunne godt
> tænke mig at høre gruppens meninger - positive som kritiske.

Jeg kan slet ikke se siden, det skyldes måske et manglende link.

Fra : Søren B.

Dato : 09-01-05 14:03

"Anders Christensen" wrote in message

> Jeg kan slet ikke se siden, det skyldes måske et manglende link.

Ups :)

http://www.ammotor.dk

Søren B.

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-01-05 14:11

Søren B. wrote:

> Ups :)
>
> http://www.ammotor.dk
>
> Søren B.

Nu spørger jeg så lidt underligt..
Men hvorfor skal vi vide at en forhandler har fået ny hjemmeside?
Jeg troede det var en MC klub..
Man kunne forestille sig en risiko for at gruppen ville ende som
reklamesøjle for "se mig" reklamer fra forhandlere.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Søren B.

Dato : 09-01-05 14:05

Hovsa - glemte linket

http://www.ammotor.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-01-05 14:36

"Søren B." <sorenb@SLETadslhome.dk> skrev i

> Inspireret af tidligere tråd vedr. Bruun Larsens nye website.
> Jeg har knoklet et stykke tid med at bygge denne nye side - og kunne godt
> tænke mig at høre gruppens meninger - positive som kritiske.

Prøv at kigge indenom dk.edb.internet.webdesign.ris+ros, der skal du nok få
både det ene og det andet.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 23:29

"Arne Lorenzen" wrote
> Prøv at kigge indenom dk.edb.internet.webdesign.ris+ros, der skal du nok
> få
> både det ene og det andet.

Ja du har fuldstændig ret.. i den gruppe kunne jeg få afklaret om designet
virker fremkommeligt, om siden vises tilfredsstillende i diverse browsere og
om koden validerer, samt om andre brugervenlighedsmæssige hensyn er taget.

Årsagen til, at jeg kaster spørgsmålet ud i dette forum - er at det i denne
gruppe er nemmere at få feedback fra besøgende som kan relatere til
indholdet - Jeg har forsøgt at opbygge en informativ hjemmeside som kan
hjælpe den besøgende til at vurdere, i dette tilfælde produkter, som har
interesse for motorcyklister - jeg kunne godt tænke mig at vide om
produktpræsentationen lever op til de forventninger som man kunne have til
information på nettet.

Jeg formoder at man, hvis man eksempelvis skulle købe en ny hjelm, kunne
finde på at afsøge nettet for potentielle produkter og i så fald ville være
godt hjulpet jo mere information man kan finde.

Af mystiske årsager er Anders Christensens andet svar i tråden ikke i min
nyhedslæser - derfor skal dette svar også ses som et svar på spørgsmålet om
brugen af denne gruppe som reklamesøjle for nye hjemmesider.

Jeg var bekymret for om indlægget ville blive opfattet som sådan - men
dristede mig alligevel til at poste, da tråden vedr. Bruun Larsens nye
hjemmeside fik konstruktiv kritik af gruppen.

Jeg drister mig til at spørge igen - om der er nogen som har en mening om
siden - hvis man skulle se på den som informationskilde til at foretage et
valg - eller blive inspireret.

Jeg skal undskylde - hvis indlægget ses som reklame og er uønsket i gruppen.

Venlig hilsen

Søren B.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-01-05 21:59

"Søren B." <sorenbatadslhomedotdk> writes:

> Jeg var bekymret for om indlægget ville blive opfattet som sådan - men
> dristede mig alligevel til at poste, da tråden vedr. Bruun Larsens nye
> hjemmeside fik konstruktiv kritik af gruppen.

Der kom nok konstruktiv kritik i tråden om Bruun Larsens nye side
fordi det var et enkeltstående tilfælde midt om vinteren, hvor der
alligevel ikke er så meget andet at skrive om. Det var *ikke* en
opfordring til at poste flere indlæg i samme stil selv om flere af os
roder med at lave MC-relaterede hjemmesider her i vintermånederne.

Hvorvidt din side validerer kan du teste på
<http://validator.w3.org/>. Hvorvidt den fungerer godt er jeg
overbevist om at de kan svare dig på ovre i ris+ros-gruppen, hvor de
er eksperter i den slags, også selv om indholdet handler om MC-udstyr,
i modsætning til os amatører her i gruppen.

> Jeg drister mig til at spørge igen - om der er nogen som har en mening om
> siden - hvis man skulle se på den som informationskilde til at foretage et
> valg - eller blive inspireret.

Nej, jeg har alligevel allerede glemt URL'en. Prøv at spørge ovre i
ris+ros-gruppen.

> Jeg skal undskylde - hvis indlægget ses som reklame og er uønsket i gruppen.

For mig ses det ikke umiddelbart som reklame, men er alligevel (for
mig) uønsket i gruppen fordi det hører til i en anden gruppe, hvor du
samtidig kan få meget bedre hjælp.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*