Mc ligeglad og tråden om "Er det her fedt?~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 08-01-05 23:36

Jeg ser at de har et fint lille forum på deres hjemme side
Og jeg vil i den anledning opfordre jer til at kommentere deres "stunts" da
de øjensynligt ikke selv magter at gennemskue deres handlinger

http://www.mcligeglad.dk/forum/

Ja undskyld, men dumhed og at bringe andre menneskers liv og førlighed i
fare hverken KAN eller VIL jeg tolerere

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 23:57

> Ja undskyld, men dumhed og at bringe andre menneskers liv og førlighed i
> fare hverken KAN eller VIL jeg tolerere

Så så Svensker

Nogle af de ting er da fede nok, de folk i den tunnel tør sq da ikke af at
de laver en burner, havde jeg stået der havde jeg da haft kæmpe smil på..
hehe måske skulle man lure sig ned og se om der er sjov i den lokale DSB
tunnel

Eg for satan, du er da også typen der har leget for vildt både med MC og
bil, Volvoer der ligger sidelængs i sving er sq da i samme kategori som det
de fyre her laver.. Mon vi ikke alle har lavet noget vi i øjeblikket synes
var herre sjovt, og så senere har set tilbage på som "da det måske var lidt
sindsygt" og nogle gange går det godt og andre gange gør det bare ikke.. :o/

Jeg kan ihvertfald godt se nogle af de ting jeg har lavet i bil eller på
mc.. som måske ikke var så smarte igen.. = en totalt skadet bmw og en godt
ridset Kawasaki.. nogle slipper bare altid godt fra det, der er et held
aspekt med i det..

Og til jer der er helt vanvittigt forarvet over de tråde, så kig lige ind i
jer selv engang har i aldrig f.eks. kørt for stærkt ?? bare 5kmt mere end
tilladt slår jo ihjel, hvis vi skal tro færdselsstyrelsen ol. så jeg tror
ikke rigtigt at nogen kan gå fri...

Mvh
Morten

Fra : Hekto

Dato : 09-01-05 00:19

In article <41e06525$0$51245$14726298@news.sunsite.dk>, "Juel"
<xHOSstarchild.dk> says...
> [...]
> hehe måske skulle man lure sig ned og se om der er sjov i den lokale DSB

Umiddelbart tager de nok ikke skade; mendet kunne jo tænkes at det kunne
gå ud over deres hørelse! >
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Kim Persson

Dato : 09-01-05 01:43

> Umiddelbart tager de nok ikke skade; mendet kunne jo tænkes at det kunne
> gå ud over deres hørelse! >
> --
> /Hekto

ja hvis folk ikke forstår princippet om at være til gene/ ulempe, så ville
vi alle opføre os som huleboere, der stod og pissede i s-toget... :o|

//Kim

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 09-01-05 11:15

Kim Persson wrote:

> ja hvis folk ikke forstår princippet om at være til gene/ ulempe, så
> ville vi alle opføre os som huleboere, der stod og pissede i
> s-toget... :o|
> //Kim

Det kan jo være at de er "med på det" og at det blev gjort på et tidspunkt,
hvor ingen blev generet. Jeg ved det ikke, men jeg vil bare ikke være for
hurtig til at dømme...
--
Best regards Rune
http://dfmc.dk/?id=7

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 09-01-05 11:19

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Det kan jo være at de er "med på det" og at det blev gjort på et
> tidspunkt, hvor ingen blev generet. Jeg ved det ikke, men jeg vil
> bare ikke være for hurtig til at dømme...

Okay må nok lige tage mine ord i mig igen, efter at have set lidt nærmere på
billederne...

Fra : André T.

Dato : 09-01-05 04:55

> [...]
>
> http://www.mcligeglad.dk/forum/
>
> Ja undskyld, men dumhed og at bringe andre menneskers liv og førlighed i

Eg, efter min mening er du værer end dem...

Du skrev i den anden tråd, at du ville have væltet begge motorcykler og
tævet dem... Det er sku da dumhed der vil noget....

Mon ikke du skal tage nogle lykkepiller el. nogle beroligende midler ?
Syntes du hidser dig lidt voldsomt op, over en brænder..

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Live For Excess. Not Just Survival ©

Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-01-05 12:39

Hidser mig op, ja
Det er hærværk og intet andet. Samtidig forulemper de almindelige mennesker
med deres "stunts"

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 14:12

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> Hidser mig op, ja
> Det er hærværk og intet andet. Samtidig forulemper de almindelige
mennesker
> med deres "stunts"

> MvH Eg Egemarke

synes ikke du svarer på mit indlæg med en sidelængs volvo ??

Mvh
Morten

Fra : Frank zx636r

Dato : 09-01-05 12:44

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.mcligeglad.dk/forum/
>
> Ja undskyld, men dumhed og at bringe andre menneskers liv og førlighed i

Jeg har også før givet til kende, at jeg synes det var ufedt lige præcis den
episode med tunnelen, og pølsevognen!!
Men så er det jo heller ikke værre, jeg vil betegne det som ufede
drengestreger, ikke som at bringe liv i fare, og gribe til selvtægt (som
tæsk) er da heller ikke løsningen... Bare min mening

--
Hilsen
Frank zx636r

Fra : Brassball

Dato : 11-01-05 00:22

Tjoh man kan jo sige at den almene modvilje mod motorcykelfolket nok
ikke mindskes af den slags stunts, så alt ialt går det jo ud over os
alle, og ærlig talt synes jeg den slags hører hjemme på en bane eller
andet sted hvor tilhørerne aktivt vælger at være tilstede.
Nogle mennesker tænker sjove tanker (om ex potens problemer mm.) når
de ser sporene efter brændere, hører sindsyg kørsel mm (jeg er en af
dem). For mig er motorcyklisme noget med køreoplevelser, ikke nær død
ditto.

MVH

Synet i dag,

I'm feeling 10ft tall