suzuki gsx 750 stafferinger (tekst)
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 07-01-05 20:33

Jeg leder med lys og lygte efter nogle mål-tegninger på de originale
stafferinger til subj.
Jeg har fået muligheden for at få lavet to komplette sæt i forbindelse
med en byttehandel med noget andet, hos en dansk virksomhed. De skal dog
bruge en model, så de kan finde den korrekte skrifttype osv. Suzuki's
hjemmeside indeholder ikke noget brugbart.
De kan godt lave det ud fra et billede af de stafferinger der er på
mc'en nu, hvis jeg målet dem ud osv. Men det ville være noget nemmere
hvis der var nogle der lå inde med en skabelon (billed-fil eller fysisk)
til de originale Suzuki-stafferinger.

Min mc har været omlakeret og den tidligere ejer har fået lavet nogle
rigtig flotte stafferinger (http://www.taageluskeren.dk/gsx/fakse.jpg),
men de er, så vidt jeg kan se, ikke magen til de original stafferingerne.

Mon der er nogle der ligger inde med et link til de korrekte tegninger?

Fra : Bobbleboy

Dato : 07-01-05 23:21

"Mikkel F.S. Andersen" <mikkel_flott@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men de er, så vidt jeg kan se, ikke magen til de original stafferingerne.
>
> Mon der er nogle der ligger inde med et link til de korrekte tegninger?

Ved ikke om det link kan bruges, men der er da noget til 750F

Har en side mere et eller andet sted, kigger lige
http://www.skiltemanden.dk/mcstaf.htm

Bobbleboy

Fra : Bobbleboy

Dato : 07-01-05 23:27

"Bobbleboy" <rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ved ikke om det link kan bruges, men der er da noget til 750F
>
> Har en side mere et eller andet sted, kigger lige

En mere, men der er ikke mål

http://www.disenografico.cc/

Bobbleboy