VS:Design
Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 07-01-05 20:20

Hvad synes folket om vores side har lige fået nyt look

www.seestmc.dk

--
Svar i NG eller på rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk
mvh Rasmus Pedersen

Fra : Ole Hansen

Dato : 07-01-05 20:25

Rasmus Pedersen [6000] wrote:
> Hvad synes folket om vores side har lige fået nyt look
>
> www.seestmc.dk

Ser ganske nydelig ud... Dog virker "Køb og salg" (permission denied fra
web-serveren) og galleri-halløjet er defekt i Firefox (Mozilla)

--
Ole Hansen

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 07-01-05 21:21

OLE

vil du lige prøve køb og salg igen

mvh Rasmus

Fra : Ole Hansen

Dato : 07-01-05 23:40

Rasmus Pedersen [6000] wrote:
> OLE
>
> vil du lige prøve køb og salg igen

Så er den i vinkel :)

--
Ole Hansen

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 07-01-05 20:52

Rasmus Pedersen [6000] wrote:
> Hvad synes folket om vores side har lige fået nyt look
>
> www.seestmc.dk

Ja farver er jo en smagssag. De er ikke lige mig.
Teksten på knapperne står uskarpt på min skærm af en eller anden grund.
Som allerede nævnt er fotoalbummet helt sprunget i luften
Teksten er svær at læse pga. "vandmærket" af en mc.
/mikkel

Fra : Ulvir

Dato : 07-01-05 20:59

Mikkel F.S. Andersen wrote:

> [...]
> grund. Som allerede nævnt er fotoalbummet helt sprunget i luften
> Teksten er svær at læse pga. "vandmærket" af en mc.

Alt virker fint her- Windows Me - OE

Fra : Armand

Dato : 08-01-05 17:59

Ulvir wrote:

> Alt virker fint her- Windows Me - OE

Jeg kommer ikke igennem overhovedet!
XP og OE.

--
Armand.

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-01-05 21:15

"Rasmus Pedersen [6000]" <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41dee0d0$0$51245$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad synes folket om vores side har lige fået nyt look

Syntes det er syndt i ikke køre i "rigtig" kolonne formation, på forsiden.

mvh Tommy Fer

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 07-01-05 21:22

Hej Tommy

Har ikke eksisteret mere end 6 mdr så der er ikke taget så mange billeder
endnu.

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-01-05 14:21

Tommy Fer wrote:
> "Rasmus Pedersen [6000]" <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk>
> skrev i en meddelelse
>
> Syntes det er syndt i ikke køre i "rigtig" kolonne formation, på
> forsiden.

Og derudover undrer det os fra djævleøen at se så mange trafikanter på en
jy(d)sk motorvej

--
vh
Torben

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 07-01-05 21:19

Hvor er det lige det er galt med fotogalleriet ????
Under hvilke menuer.

Hvad opløsning kører folket med.

Er teksten i knapperne uskarp ???

Jeg er et stort spørgsmåltegn

Er i ikke lige vnlige at uddybe fejlene.
Kan ikke forstå det opfører sig på denne måde

mvh Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 10:29

Rasmus Pedersen [6000] skrev i meddelelsen
<41deeeab$0$51248$14726298@news.sunsite.dk>...
>Hvor er det lige det er galt med fotogalleriet ????

Fungerer i Opera

>Hvad opløsning kører folket med.

Gængs sideopsætning er mindste fællesnævner. Det var i mange år 800*600, men
det må vist siges at være ok med 1024*768 idag.

>Er teksten i knapperne uskarp ???

Ja, det er fordi at der er for ringe kontrast mellem baggrundsfarven og den
sorte tekst. Eller at Du har forsøgt at "skalere" knapperne i html koden,
det skal altid gøres i et grafikprogram inden indsætning på siden.

>Jeg er et stort spørgsmåltegn

Siden virker ikke i IE 4.XX Frameset har i øvrigt den ulempe, at man ikke
kan linke direkte til de enkelte sider.

>Er i ikke lige vnlige at uddybe fejlene.
>Kan ikke forstå det opfører sig på denne måde

Fungerer tilsyneladende som "designet" i Opera

mvh
Orla

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 07-01-05 21:35

> Hvad synes folket om vores side har lige fået nyt look
> www.seestmc.dk
-----------
Den er da coool... :))

Men mangler næsten lidt ansigter under medlemmer, så man kan se om der er
nogen man har set før, eller hvilke typer det er der er med i banden..

-Kunne jo være at man selv ville melde sig ind i klubben når man jo
alligevel bor i kolding..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Rasmus Pedersen [600~

Dato : 07-01-05 21:38

"Oliver Bruchhaus [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --==>Oliver Bruchhaus<==--
> Honda Hornet 600
> --==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--

Hej Oliver vi er ikke kommet så langt endnu
Men billeder skal der da komme på af medlemmerne.

mvh Rasmus

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 07-01-05 22:34

> Hej Oliver vi er ikke kommet så langt endnu
> Men billeder skal der da komme på af medlemmerne.
>
> mvh Rasmus
----------
Coooool... : p

Det vil jeg se frem til..
-Måske der jo er nogen mellem man ligefrem har mødt derude i landet..

Fra : Knud Dam

Dato : 07-01-05 21:32

> [...]
meddelelse news:41dee0d0$0$51245$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad synes folket om vores side har lige fået nyt look

Ser godt ud !

Og med nogen kanon videoer !

; - )

KD

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-01-05 15:18

"Rasmus Pedersen [6000]" <rasmuspedersenFJERN@post.cybercity.dk> writes:

> Hvad synes folket om vores side har lige fået nyt look
>
> www.seestmc.dk

Billedgalleriet er irriterende at bruge. Man skal scrolle hen til det
billede man vil se, klikke på et thumbnail, og derefter scrolle
tilbage til "midten" for at se det billede man har klikket på. Jeg
gider i hvert fald ikke at se ret mange billeder i sådan et galleri.

Banneret i toppen af siden fylder 150 KB, det er altså for meget. Det
tog alt for lang tid at loade alt grafikken på forsiden. Enten skal du
satse på mindre eye-candy, eller også skal du i det mindste flytte
siden til en hurtigere forbindelse, hvis der ikke er nogen
modem-brugere blandt de besøgende.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*