Ny MC
Fra : Per Jakobsen

Dato : 06-01-05 18:47

Hej Alle.

En lille hilsen fra Texas, hvor jeg sidder og smiler og hele aesken.
Fordi idag modtager jeg min HD Fat Boy 2005, Remapped, og med Phyton
Slashcut slip on's

Pris i Danske ca 110.000

Godt nytaar
Per

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 06-01-05 18:57

> En lille hilsen fra Texas, hvor jeg sidder og smiler og hele aesken.

Jamen tak da, og herfra kommer en lille hilsen fra Jylland, hvor jeg sidder
og er røv-misundelig :-/

--
/Sjang

Honda CB 500 - Årg. 2000
http://www.dfmc.dk/?id=438

Fra : Anders

Dato : 06-01-05 22:13

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> En lille hilsen fra Texas, hvor jeg sidder og smiler og hele aesken.
> Fordi idag modtager jeg min HD Fat Boy 2005, Remapped, og med Phyton

På ingen mulig måde misundelig.
Ville bare ønske du ville tie stille med den slags griseri, det gør sgu så
ondt....

God fornøjelse med den.

Vh Anders

Fra : Lars Holst

Dato : 07-01-05 02:40

per_biker@hotmail.com (Per Jakobsen) said in news:crjtjc$3ub$1
@abbeden.bunk.cc:

> [...]
>
> En lille hilsen fra Texas, hvor jeg sidder og smiler og hele aesken.
> Fordi idag modtager jeg min HD Fat Boy 2005, Remapped, og med Phyton

Tillykke med det.
Fed cykel at sidde på og køre ligeud.

--
Lars Holst

Fra : Pierre-Karina

Dato : 08-01-05 10:21

> En lille hilsen fra Texas, hvor jeg sidder og smiler og hele aesken.
> Fordi idag modtager jeg min HD Fat Boy 2005, Remapped, og med Phyton
> Slashcut slip on's

Tjaaa, hver sin lyst, og jeg har MEGA MEGET LYST

Jeg er kun LIDT misundelig.

Tillykke med den, nyd nu det gode vejr og tænk på hvordan vi mc`ister har
det i danmark lige nu, snøft.

Pierre
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=690

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-01-05 12:10

Pierre-Karina wrote:

> Pierre

Kiggede lige linken i din signatur, den er er sgu flot din dragstar...
der er dog et spørgsmål der meldersig hos mig.. hvor meget er den bygget
om for?

Thore
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Per Jakobsen

Dato : 08-01-05 13:45

Jeg maa give SmarTrxxv ret, hold da op hvor staar den flot, din dragstar.
Jeg er vild med den farve :)

Per

Fra : Pierre-Karina

Dato : 08-01-05 14:34

> [...]
> er dog et spørgsmål der meldersig hos mig.. hvor meget er den bygget om

Jeg vil tro at selve ombygningen som den står nu vil koste omk 60 - 70.000
kr men det har været lidt dyre for mig da jeg har ændret på den undervejs.
Sådan er det jo altid, man får nye ider og det bliver dyrer

Pierre